wie kan mij vertellen wat een goed adres is voor een veulen in opfok in de provincie friesland. graag zou ik ook de kosten willen weten en wat hierin inclusief en exclusief is. zo kan ik goede vergelijkingen maken
Dan is ons adres niets voor jou. Wij willen geen hengsten in de opfok hebben. Wel ruinen en merrie. Dit i.v.m. dat wij hier ook fokmerries hebben lopen.
car0linee
Geplaatst: 09-06-10 05:55
ik wil mijn aankomende veulen naar de burd doen in grouw! Heb daar wel goede verhalen over gehoort! Zomers 24-7 land en winters in grote loopstallen en nog extra in de bak! Dit jaar dacht ik 880 in het jaar incl ontwormen en bekappen en volgend jaar 910 in het jaar geloof ik! Heb zelf nog geen ervaring, maar dit sprak me erg aan!
@Melanie:in St. Nicolaasga woont Hinke Fiona Cnossen. Zij is foktechnisch medewerken bij de SZH (Stichting Zeldzame Huisdierrassen) en fokt Groningers en heeft zelf hengsten in opfok. Volgens mij heeft ze ook weleens andermans hengsten in opfok. Je zou haar eens kunnen bellen of mailen via haar bedrijf: http://www.tipco.nl/pr_hinke_nl.htm
Ik weet ook nog wel een adres voor je, goeie opfok en kan daar het gehele jaar staan! Maar dan moet je het telefoonnummer van hun even hebben om te bellen.
roxiie
Geplaatst: 13-06-10 17:28
In Ouwe Syl bij familie Elgersma hebben ze opfok, ook voor hengsten. Mocht je telefoonnummer willen hebben dan kun je PB sturen