Waar paardenbusje huren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_erell

Waar paardenbusje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 15:10

Weet iemand waar ik in de buurt van Assen een paardenbusje kan huren?

cissy

Re: Waar paardenbusje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:13

lees dit topic eens door en bepaal dan nog eens of je wel een paardenbusje wilt huren.
[TAO] B-vrachtwagen: 2 paarden, 3 bijrijders. Kan dat?

er kleven nogal wat haken en ogen aan het buren van een 'paardenbusje', als je dit gelezen hebt weet je precies waar je op moet letten.

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 16:14

cissy schreef:
lees dit topic eens door en bepaal dan nog eens of je wel een paardenbusje wilt huren.
[TAO] B-vrachtwagen: 2 paarden, 3 bijrijders. Kan dat?

er kleven nogal wat haken en ogen aan het buren van een 'paardenbusje', als je dit gelezen hebt weet je precies waar je op moet letten.

Voor ons is dit de enige mogelijkheid, aangezien mijn ouders niet met trailer durven te rijden en ze zo'n busje minder eng vinden omdat er dan niks achter de auto aan rijdt maar er gewoon aan vast zit.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:24

ja maar lees het eens goed door, dan weet je dat er al geen 2 paarden ingaan, of moet je met een pony op stap?

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 16:33

cissy schreef:
ja maar lees het eens goed door, dan weet je dat er al geen 2 paarden ingaan, of moet je met een pony op stap?

die van mij is een E en die van mijn klasgenootje is een paard

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 16:46

een grote dikke E of een dunne smalle en idem voor het paard?
weet je wat de paarden wegen dan kun je gaan zoeken naar een bijpassend vrachtwagentje.
Mijn paard is bijvoorbeeld 1.52m en weegt 525 kg gemiddeld. Mensen verkijken zich nog wel eens op het gewicht van hun paard :)

M_erell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 17:41

cissy schreef:
weet je wat de paarden wegen dan kun je gaan zoeken naar een bijpassend vrachtwagentje.
Mijn paard is bijvoorbeeld 1.52m en weegt 525 kg gemiddeld. Mensen verkijken zich nog wel eens op het gewicht van hun paard :)

die van mij is 1.53 en weegt 553 kg. dik is ze niet, wel gespierd en die van dat andere meisje weet ik niet.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:54

M_erell schreef:
cissy schreef:

die van mij is 1.53 en weegt 553 kg. dik is ze niet, wel gespierd en die van dat andere meisje weet ik niet.

Lees dat topic nou eens, voordat je allerlei details aanhaald die dan niet meer ter zake doen!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:57

als je dat andere topic hebt gelezen dan weet je dat de meeste B vrachtwagentjes maar iets van 1100 kg laadvermogen hebben, dat je daar ook jezelf en de chauffeur mee moet rekenen en al je spullen die je meeneemt + je paard.
Simpel rekensommetje:
1100 - 553 - 60 voor jou - 80 voor de chauffeur - 15 voor je spullen = nog 392kg over, voor je vriendin én haar paard....
dat gaat dus niet lukken.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:30

TS vraagt om adressen, dat maakt dit een EA topic dus dit topic wordt verplaatst.
Dringend verzoek om de discussie te staken gezien dat op EA niet toegestaan is.

TAO-->EA-GZ Diensten.