Voor mijn verjaardag krijg ik een Barefoot zadel. Maar mijn ouders en ik willen het zadel eigenlijk eerst even in het echt zien. Weet iemand waar winkel met Barefoot spullen zijn? In Zuid-Holland? Of misschien Noord-Holland, Utrecht is denk ik ook nog wel te doen voor ons. Dit moet ik hebben:
- Barefoot Cheyenne, kleur zwart, maat 1. - Endurance Fenders, kleur zwart. - Western beugels, kleur zwart. - Pad, hoeft niet perse van Barefoot te zijn. - Singel, hoeft ook niet perse van Barefoot te zijn.
Mvg
Kabouterdans
Geplaatst: 01-06-10 19:22
Misschien kan Buitenzinnig hier op bokt je helpen.
zodiacje
Geplaatst: 01-06-10 19:26
Je zegt dat je pad niet per se van barefoot hoeft te zijn maar je wilt wel een barefoot zadel. imo is het pad een belangrijk onderdeel van het boomloze zadel en dus niet iets om op te beknibbelen. Er zijn genoeg goede merkloze pads maar helaas ook minder goede. Neem geen risico en neem gewoon een barefoot pad, dan weet je zeker dat de ruggengraat vrij wordt gehouden. Is mijn mening dan hoor..
Waarom bestel je niet eerst een testzadel? Dan kun je het zadel in het echt zien en kijken of het op je pony past en jou bevalt. Je kunt op www.fijnzadel.nl zien welke verkooppunten een testzadel leveren.
Hoi Roos, Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Er zijn al wat tips voor verkoopadressen gegeven, maar misschien is het handig om eerst een Barefoot Cheyenne uit te testen en kijken hoe jet het vind rijden? Veel plezier alvast!
EsmeexRoosz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-10 21:51
Ik heet Esmee. x'D Mijn paardje heet Roos, maarja toch bedankt. Ik ga eerst maar eens een testzadel nemen.
Pareltje2
Geplaatst: 03-06-10 21:54
lijkt me goed idee Esmee. De verschillende merken boomloze zadels zijn heel anders en binnen Barefoot heb je toch ook nog wat verschillen in hoe de zadels zitten. Laat je nog weten hoe je het vindt?