Goede zadelpasser in de buurt van ter Aar? (Alphen ad Rijn)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Delaja

Goede zadelpasser in de buurt van ter Aar? (Alphen ad Rijn)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 13:28

Aangezien ik toch weer wat vaker wil gaan springen met mijn paard en momenteel alleen in het bezit ben van een westernzadel ben ik op zoek naar een simpel en licht veelzeidigheidszadel.
Zelf zit ik te denken aan een wintec 2000 of een thorowgood.
(heb al een tijd een wintec 2000 gehad maar daar is mijn paard toen helaas uitgegroeid. Ze had op het laatst een drukplek boven haar linker schouder)
Nou weet ik hoe belangrijk het is dat een zadel gewoon echt goed ligt en ik weet van mezelf dat ik dat gewoon niet goed genoeg kan zien/beoordelen, mijn paard heeft ook zeker niet de makkelijkste rug (o.a. kort).
Daarom ben ik dus op zoek naar een zadelpasser in de buurt van ter Aar/Alphen aan den Rijn die ook 2e hands zadels aanbiedt.
Ik heb al rondgekeken op bokt en marktplaats naar zadelpassers, echter zie ik nu door de bomen het bos niet meer.

Jannyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:30

Hi,
In zevenhuizen zit er 1 en die komt ook naar ter aar. Van rijs heet ie.
Groetjes!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:31

ik zou gewoon is bij van rijs informeren, deze komt uit zevenshuizen, ik heb m in voorhout laten komen en was zeer tevrede ook met de uitleg die hij erbij kon geven

Anoniem

Re: Goede zadelpasser in de buurt van ter Aar? (Alphen ad Rijn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 14:40

Nijkerk(herman van Country mill) zit ook een zeer goede! Heeft ook 2e hands. Komt helaas niet op locatie, Maar je kunt wel daar heen komen. Ze hebben achter de winkel een super fijne binnenbak liggen.

Zeker een aanrader! (En de enige die ik met mijn zadel vertrouw)

Revanches

Re: Goede zadelpasser in de buurt van ter Aar? (Alphen ad Rijn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:43

HAR-->EA-GZ-Diensten