Ik heb op de site gelezen dat ze idd met kleine naaldjes op de spierkrampen en knopen 'prikken' en het masseren . Maar zo los je toch enkel de symptomen op en niet het probleem?
gebruiker002
Geplaatst: 11-06-10 20:33
ik heb er zeer goede ervaringen mee. binnen 2 weken was mijn paard 100 procent verandert. Veel soepeler, relaxter en beter gehumeurd. Fijner te rijden en ook spieropbouw gaat nu veel sneller.
Asmara
Geplaatst: 11-06-10 21:55
dat heeft mijn moeder, gewoon bij zichzelf. Het is best wel vervelend, zegt ze. Maar het werkt wel na een paar maanden zij heeft 'knopen' in haar spieren en die gaan er zo dus uit.
ik ken andrea, ze komt regelmatig bij ons op stal en heeft laatst een 'lezing' gegeven bij ons over haar werk. Reuze interessant. Deze vrouw weet absoluut waar ze mee bezig is en heeft er enorme passie voor. Natuurlijk lost ze eerst de symptomen op, maar ook gaat ze analyseren waar het probleem vandaan komt. ze kijkt je zadel na, vraagt of en waar de problemen zitten en na de behandeling geeft ze advies over hoe je de training het beste weer kunt oppakken.
Ik heb zeer veel paarden enorm zien veranderen. Onder de behandeling maar daarna ook, paarden worden veel relaxer, de pijn is weg! Wij hadden 1 paard op stal die zo verschrikkelijk druk was, brak de hele stal af en stond de hele dag te springen. zelfs na 1,5 uur flink longeren/rijden was ze nog druk. Na 1 behandeling van andrea hadden we een heel ander paard op stal. Nooit geen last meer mee gehad.
Ik heb nu sinds 2 maand mijn eigen paardje en laat haar ook zeker checken door Andrea. ben zo benieuwd! ze checkt eerst het gehele paard alvorens de behandeling, en je mag haar altijd alles vragen.
Ik ben zeeeeer te spreken over haar en haar wijze van handelen!
Donna89
Geplaatst: 14-06-10 23:06
Sabinee__ schreef:
Is het een soort acupunctuur? Lijkt me niets ..
Het is absoluut niet te vergelijken met acupunctuur. dit is haast een belediging voor haar. Ze doet dit ook bij mensen en dan valt het onder fysiotherapie.