Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjofaba
Berichten: 328
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Heerhugowaard

Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 10:34

Hallo,

ik heb bij mark vroegop afgelopen augustus een dressuur zadel gekocht van excellent rider, hij zij dat het prima zadel was goeie kwaliteit en dat vind je neit voor de rpijs die ik er toen voor hem betaald, was een aanbieding van de landbouwdag te opmeer voor 120euro, dus ik hem laten komen en heeft hij zadel aangepast op mijn fries, prima heerlijk zadel,
en nu in ene is mijn boom gebroken, ik was naar eht strand met een vriendin en mijn zadel schoof constant 20 tot wel 40cm achteruit, jullie kunne wel denken ja ja overdrijven, maar dit is serieus! we deden een lekekere snelle galop op het strand en toen lag me zadel letterlijk op der kont en zat ik voor het zadel om te kunenn blijven zitten,
( ja zag er erg charmant uit )
ik ben bij mark vroegop geweest gister wat er nou aan de hand dus hij zegt ja de boom is gebroken, dat kan toch niet zomaar na een ruime half jaar? ik heb er altijd voorzichtig mee gedaan hij zij het ook want er zitten totaal geen beschadigingen op, hij kon er een neiuwe boom in zetten voor 75euro, hier was ik het neit mee eens, want over een half jaar is hij zeker weer kapot dan, dat moet ik neit hebben, hij geeft er geen garantie op zegt ie want eht zadel heeft hij me zo goed koop verkocht,
ik heb het nu totaal met hem gehad dus ben opzoek naar een goede zadelmaker die er een nieuwe boom in kan zetten , of iemand die nog een goed dresuur zadel te koop heeft voor neit meer dan 300euro, is bedoeld voor een fries.

en iemand die mischien wet hoe ik in contact kan komen met de fabrikant van excellent rider, ik wil dit eigenlijk gewoon gratis gerepareerd hebben dat is toch normaal of niet?
graag mensen met ervaringen,
ik wil geen vroegop en geen ootemand, heb met beide geen goeie ervaringen.

bedankt!

Myca

Berichten: 6267
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 10:42


sjofaba
Berichten: 328
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 14:37

hoi,
bedankt vor je reactie, ik heb lahbieb gebeld ( weet neit hoe je het schrijft ) maar een neiuwe boom bij hem erin laten zetten kost 300euro,
iets boven mijn budget dus:P

Myca schreef:
http://www.zadelmakerijdegoudennaald.nl/contact.html

Lahbib is wel een goede zadelmaker, misschien kan hij je helpen.

Myca

Berichten: 6267
Geregistreerd: 10-08-08
Woonplaats: Midwoud

Re: Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 14:44

Ik denk eerlijk gezegd dat je voor €120 ook geen goed zadel kan verwachten. Maar een nieuwe boom bij Lahbib is inderdaad wel erg duur.

sjofaba
Berichten: 328
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 15:09

nee zowieso is het een goekoper zadel,
maar normaal zijn ze 300euro,
maar was nu speciale aanbieding voor 120euro,
dus het is precies hetzelfde zadel als van 300euro,
en ik verwacht ook geen kieffer of phryso of iets kwaliteit, maar toch wel een betere kwaliteit dan een bom die na een half jaar al breekt,
en hij zij zelf ook van het zijn prima zadels gaan lang mee en alels,

Myca schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor €120 ook geen goed zadel kan verwachten. Maar een nieuwe boom bij Lahbib is inderdaad wel erg duur.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Re: Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:11

Voor 120 euro een nieuw zadel??? Of laat het maken voor die 75 euro of koop een goede 2e hands. Maar ben bang dat je daar ook vaak minimaal 200 euro voor kwijt bent.

En Lahbib schrijf je op dezelfde manier zoals degene die ervoor postte het schreef. Doe aub een beetje moeite om goed te schrijven. Anders komt het niet echt serieus over.

brechtje1986
Berichten: 81
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Alkmaar

Re: Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 23:06

excellent rider is een echt B merk. Van dit zadel kan je niet zoveel verwachten. Ik zou hem bij Lahbib brengen, dan weer je zeker dat het goed gemaakt wordt. Of ik zou inderdaad op zoek gaan naar een 2e hands zadel. Maar voor een beter zadel betaal je dan ook al snel 450euro...

Excelent rider komt trouwens bij Ekkia vandaan, is een frans bedrijf. Ze spreken daar wel nederlands als je ze belt. Maar in principe moet de verkoper, in dit geval dus Vroegop, contact met hun opnemen! Zou er nog even een belletje aan wagen..

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Zadelmaker omg Heerhugowaard alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 23:21

voor 150 euro kan je 2e hands een leuke wintec vinden, het is maar net wat je wil ;-)