hallo mensen
ik ben de verzorgster van NRPS en de de eigenaar is op zoek naar een nieuw plekje voor hem
ik hoop dat iemand haar kan helpen met een leuk plekje
hier onder haar verhaal:
Voor mijn paard ben ik op zeer korte termijn opzoek naar een rustige stal in een rustige omgeving met weidegang. Mijn paard is een vrij angtige NRPS ruin, waarmee ik al het nodige heb mee gemaakt mbt verwondingen. Ik heb hem 2 jaar geleden van de manege gekocht, met artrose, nu heeft hij een peesblessure die hij al 7 maanden heeft en gister is hij met zijn verzorgster van een brug gestapt, eerst links achter, toen rechts voor met als gevolg 2 hele kapote benen. Omdat hij zo veel heeft wil ik hem (als de wonden dicht zijn) lekker op het land gaan zetten, zodat hij lichamelijk bij kan komen. Hij heeft in het verleden wel vaker ruzie gemaakt met andere paarden, wat ook resulteerde in verwondingen, hierom wil ik hem niet met een hele kudde op het land hebben, maar in een klein groepje, of met een enkel paard. Omdat ik hoop op den duur wel weer te kunnen rijden wil ik graag een plaatsje waar ik met hem naar buiten kan (zonder drukke wegen of andere gevaarlijke dingen, hij is ook al eens tegen een rijdende auto aan gesprongen...) en ik wil hem in de winter een paar uurtjes buiten hebben. Kent of heeft iemand een stal met een plekje vrij?