He Hallo We hadden met onze stal de plannen om Harrie Hoevers te laten komen omdat we met een paar zoekende zijn naar wat oplossingen met onze paarden als dominantie, veranderend gedrag, bij aansingelen willen bijten of trappen terwijl dat eerst niet was. Een combinatie van kraken, en een paardenfluisteraar leek ons ideaal om op stal te hebben maar helaas doet harrie dit niet meer op elke stal. hebben jullie nog een andere tips/namen voor ons om naar stal te laten komen in de omgeving van eindhoven? Ik hoor het graag groetjes
Een kraker is niet zo moeilijk te vinden. Maar wat doet een 'paardenfluisteraar' precies? Is dat niet gewoon een gedragsdeskundige, of iemand die ongewenst gedrag kan corrigeren? Of is dat een aparte groep mensen?
Zo iemand als Harrie Hoevers vind je niet snel hoor, kan je niet naar Harrie toe? Harrie is overigens geen paardenfluisteraar, of misschien ook weer wel het is net hoe je het bekijkt. Ik heb ook een keer met een paardenfluisteraar te maken gehad, een hoop geblabla en klopte niets van. Wat Harrie zegt is gewoon echt waar, hij doet dat op een andere manier dan de paardenfluisteraars van tegenwoordig (dus verzinnen) maar meer zoals het ooit is bedoeld, een beetje zoals de film de paardenfluisteraar eigenlijk.
Adil
Geplaatst: 26-04-10 23:11
Ik wet wel een naam, maar die komt zeker niet naar Eindhoven...Je zou er een eind voor moeten rijdens, maar hij is echt de moeite waard....Goedkoop is hij alleen niet...