Stal De Menthenberg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zephz

Stal De Menthenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 08:53

Heeft iemand het telefoonnummer van de Menthenberg in Arnhem?

Kan het niet vinden via google....

Tanja

Re: Stal De Menthenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:46

Topics om een telefoonnummer te vragen zijn niet toegestaan, ik laat dit topic echter toch open en verplaats het naar EA-GZ Diensten, ik denk namelijk dat de stal die jij zoekt niet meer bestaat en op EA-GZ Diensten kun je wellicht meer info krijgen.

VSW-->EA-GZ Diensten.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:04

De stal bestaat naar mijn weten ook niet (meer).
Je hebt wel nog de Waterberg en de Maesberg, en je had de Kemperberg. Die laatste is nu inmiddels overgenomen door Guido Schoemaker.

Of bedoel je die pensionstal bij restaurant TRIX (voorheen de Menthenberg)? Die pensionstal zit bij pension Warnsborn.

Zephz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 16:25

Bestaat die pensionstal nog bij restaurant TRIX?

Sta jij ook in Arnhem?

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:22

Wat zoek je voor stalling in Arnhem??

Zephz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 07:12

Een stal in arnhem noord, toegang tot het bos, weidegang, rond de 200euro...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 07:13

Die zijn wel heel zeldzaam := .
Noord is toch wel aardig prijzig!

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 22:14

Ja dat word idd erg moeilijk ben ik bang.
Bij Guido Schoenmaker (Kemperberg) kan je je paard ook half pension zetten, moet je alleen wel alles zelf doen, ik weet niet wat dit kost. Maar weet dat ze er wel beperkte weidegang hebben. Als je iets verder dan Arnhem gaat kijken, richting Rheden. Dan heb je daar Bennie Groenewoud. Die heeft ook verschillende prijzen, maar net wat je wil. Bos ligt aan de andere kant van het spoor en weidegang genoeg. In De Steeg heb je De Wolfskuil, half pension is 200,= excl. brok (46 ct per kilo), deze stal werkt op biologische basis. Staan op vlas en voeren biologisch brok en graan en krijgen ook een alternatieve wormenkuur zodat alle mest weer op het land gegooid kan worden. Bos is ook aan de andere kant van het spoor. Je kan wel een heel stuk achter de stal rijden, soort uiterwaarden en langs het kasteel. Vol pension kost daar 275,- en hit-actief 250,-. In Arnhem zit ook nog Chiquita Salemink. Buitenbak, Paddock en stapmolen en 's zomers weidegang. Volpension 275,-, alleen voor het bos moet je een stuk rijden over de dijk, woonwijk en over het spoor.