hallo medebokkers: wie van jullie weet welke ruitersportzaak het zadelmerk Bates in het assortiment hebben en ook zadels inruilen? Dus geen internetshop maar echt een normale zaak?
ik heb al gezocht via google maar daar wordt ik niet veel wijzer van..
even bij je ruitersport zaak in de buurt vragen of ze via ekkia bestellen-ekkia is de leverancier van bates,wintec en norton
inkepink
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 22:14
knollentuin schreef:
even bij je ruitersport zaak in de buurt vragen of ze via ekkia bestellen-ekkia is de leverancier van bates,wintec en norton
dat weet ik, maar ik wil juist eerst op het zadel zitten aangezien er meerdere typen springzadels zijn van bates vandaar dat ik zoek naar een winkel waar ze het 'standaard' in het assortiment hebben liggen zonder dat het speciaal besteld moet worden en je eigenlijk een beetje verplicht wordt te kopen
aha,vandaar! maar een beetje winkel wil dat toch wel ? hier hebben ze toen ook een bates voor me laten komen die ik uiteindelijk niet gekocht heb omdat t op t paard niet lag..wel jammer want ik vind t fijne zadels,zitten erg lekker! maar bij ons in de buurt is voor jou te ver weg dus..