Voor a.s. vrijdag 23 april zijn wij op zoek naar een rustig paard die een rol wil spelen in de nieuwe videoclip van het populaire HipHop bandje 'Flinke Namen'. De opnames zullen zich tussen 08:00 en 11:00 afspelen op het strand van Bloemendaal. Één van de bandleden zal op een paard langs de kust rijden met een meisje achterop. Het desbetreffende bandlid is een vrij ervaren rijder. We zijn op zoek naar een rustig paard zo rond de 1.60m. Kleur of ras is niet belangrijk. Wel lijkt het ons handig als het paard al vaker op het strand is geweest.
Vind jij het leuk om je paard langs te zien komen op MTV en TMF en om is bij de opnames van een videoclip te zijn? Reageer en laat je mail en telefoonnummer achter! Dan laat ik zo snel mogelijk wat horen.
Ik heb een hele brave Fries in de aanbieding, moet alleen wel vervoer en vrij van school krijgen... Ik heb er alleen nog nooit met 2 mensen op gezeten, maar ze heeft nog nooit proberen om iets vervelends te doen. Ook is ze nog nooit op het strand geweest, maar ik verwacht niet dat ze daar heel moeilijk over zou doen.