Pensionstal gezocht in omgeving stad Utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Petra_tromp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 21:55

Lieve mensen, ik ben wegens een verhuizing voor mijn KWPN-merrie op zoek naar een fijne, redelijk geprijsde (rond €230), kleinschalige pensionstal in de omgeving van Utrecht met een fijne sfeer.

Ik zoek een stal met paardvriendelijke boxen, waar ze hun hoofd over de deur kunnen doen en elkaar kunnen zien. Daarnaast vind ik weidegang in de kudde heel belangrijk in de zomer en ook dat ze in de winter bij redelijk weer zoveel mogelijk buiten kunnen staan.
Verder is het belangrijk dat er een goede kwaliteit hooi, stro en krachtvoer wordt gebruikt.

Het zou fijn zijn als de paarden door de staleigenaar buiten en binnen worden gezet en dat er gemest wordt.

Weet iemand een dergelijke plek? Ik hoor het graag. :z

Groet,
Petra

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 21:21

In Bunnik weet ik twee stallen te zitten. Eentje links van de weg, halverwege Utrecht en Bunnik en de andere rechts van de weg aan de rand van Bunnik, Geen idee of ze aan je eisen voldoen en of ze plek hebben, maar ik zie ze elke dag vanuit de trein :D

Tanja

Re: Pensionstal gezocht in omgeving stad Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 21:39

VSW-->EA-GZ Diensten

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:59

Er zijn een aantal stallen rond de stad Utrecht.
RV Amelisweerd op de koningweg, iets verder de weg volgen richting Bunnik Stal Rhijnauwen, daar schuin aan de over kant Boer van Wiggen. Op de achterdijk het spoor over heb je van Bentum.
Dan heb je nog richting de Bilt stal Griftentstein en de Utrechtse manege.
Aan de andere kant van Utrecht zitten een aantal stallen tegen Westbroek en Maarssen aan.
ik zou zeggen stap op de fiets of auto en ga kijken.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 18:08

ikke schreef:
In Bunnik weet ik twee stallen te zitten. Eentje links van de weg, halverwege Utrecht en Bunnik en de andere rechts van de weg aan de rand van Bunnik, Geen idee of ze aan je eisen voldoen en of ze plek hebben, maar ik zie ze elke dag vanuit de trein :D

Je kunt ons zien vanuit de trein (volgende keer zwaaien he :D )
Wij staan op dit moment helemaal vol (eventueel een plaats op de wachtlijst is mogelijk) www.stalrhijnauwen.nl

Petra_tromp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 15:50

Ha allemaal,

Dank je voor jullie reacties. Ik zal eens op onderzoek uitgaan. Weten jullie ook iets in de buurt van Bilthoven?

Groet,
Petra