Wat vinden jullie nou echt een goede en eerlijke zadelmaker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Wat vinden jullie nou echt een goede en eerlijke zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 10:11

Ik blijf bij Aleashop in Gent, hebben me geen blaasjes wijsgemaakt en wisten me direct te zeggen hoe de rug van mijn paard in elkaar zat. Ik wou heel graag boomloos, zou het zadel zelfs bijna gekocht hebben ook al pastte het niet, en zadelmaker is blijven aandringen dat het toch écht niet past :') Heeft me ook niets duurs aangewreven, Kerckhaert smeerde me Prestige aan boommaat 32, terwijl ik uiteindelijk gesteld ben geraakt met wintec wide boommaat 36!!! Het geld maakte me niet uit, maar het moest passen.

Een aanrader dus :D Is zelfs een paar keer terug langsgekomen omdat ik toch mijn twijfels had maar hij heeft me prima verdergeholpen met een speciale singel!

Almanzo
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:00

meneer groeneveld uit groningen echt een super goede zadelmaker

divoza moet je niet naar toe gaan

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:05

Jasterina schreef:
geen hulsebos
Na 3000 euro betaald te hebben en een half jaar verder is mijn singel al kapot en het zadel blijft voor geen meter liggen..
(Ik ben bezig met een mail dat ik het nu onderhand zat word)
Ze zijn al 4 x me zadel komen bijvullen etc. en elke keer is het weer helemaal niks(en er dan ook nog voor betalen!)
Nou volgens mij hoord een zadel niet elke dag opnieuw gevuld te worden. :?
Heb een jaar lang ervoor gespaard en heb zon spijt! het liefst wou ik het terugdraaien en een anky kopen.. ;(



_/-\o_

Hier nog iemand. Kan zelfs zeggen dat het mij een toppaard gekost heeft. :oo Hij heeft mij wel het aankoopbedrag terug betaald, maar hij zag ook met eigen ogen hoe mijn paard probeerde als een dolle het zadel eraf te bokken (ja ik was er al af en het paard was zadelmak(M2))...

Heb groeneveld nu voor 2 paarden. Levert netjes werk, maar is wel een beetje (boel) stug in zijn denkwijze :o
Morgen een andere zadelmaker voor een jong paard, ben benieuwd. :)

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Wat vinden jullie nou echt een goede en eerlijke zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 09:10

Groenveld (Kootstra) heeft mijn paard anders een veel te smal en slecht passend zadel geleverd. en maar blijven beweren dat het goed lag en dat de boom nog wat smaller moest uiteindelijk. Ik kon er niet op zitten, paard kreeg drukplekken, en hij vult veel te hard op. Ik had een nieuwe stubben Maestoso bij hem gekocht. Prachtig zadel. Maar na 1.5 jaar heb ik het moeten verkopen, er was gewoon niets meer mee te beginnen en zelfs voor mijn toenmalige jaarling was het al te smal (dus zo smal was het zadel gemaakt). Jaarling is uiteraard niet zadelmak en wordt ook niet bereden (voor het geval mensen dat ineens geen denken).
Verder heb ik nog 2 bonnen liggen dat hij mijn 2 zadels gratis aan zou passen zolang ik de eerste eigenaar van het zadel ben. Nu ineens moet je 90 euro betalen, hij verandert dus ook eenzijdig voorwaarden.
Vroeger kon hij het goed hoor, maar hij is nu gewoon te oud geworden. Mijn springzadel is gelukkig de laatste jaren niet in zijn handen gweeest, want dan had ik dat zadel ook weg kunnen gooien.

Marloessjee

Berichten: 1264
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Wat vinden jullie nou echt een goede en eerlijke zadelmaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:59

Ik ben zaterdag naar Harrie vd Bosch geweest. Ook een prima man volgens mij. Ik ga volgende week samen met mijn paard naar hem en dan passen we mijn zadel aan op zijn rug. Ben benieuwd!

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:51

Grappig!

Ik ben afgelopen zaterdag bij Harrie v.d. Bosch geweest met mijn paard. Na vele pogingen om een zadel erop te krijgen heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik met een passend zadel naar huis kon! Heeft het aan kunnen passen terwijl ik toe keek!

Fantastisch!