Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Belady schreef:Misschien bij ons op stal ? De stalhouder heeft een advertentie op Marktplaats gezet. http://dieren.marktplaats.nl/stalling-e ... nd=21&fs=1
Eigenlijk hele dag buiten in je eigen wei, en s' avonds op stal. Ik ben er erg tevreden over.
Maar voor de rest is het een prima stal met erg fijne binnenbak. Juliette86 schreef:Jose22 schreef:Die van mij is bij de Bleek toch van 1 jan t/m 1 april niet buiten gekomenMaar voor de rest is het een prima stal met erg fijne binnenbak.
Die van mij wel. Gewoon ijzers eraf en zeggen dat het geen watjes zijn
.
Juliette86 schreef:Jose22 schreef:Die van mij is bij de Bleek toch van 1 jan t/m 1 april niet buiten gekomenMaar voor de rest is het een prima stal met erg fijne binnenbak.
Die van mij wel. Gewoon ijzers eraf en zeggen dat het geen watjes zijn
.
En geloof me; we zijn er vrijwel dagelijks geweest in die periode en elke dag had ie een ander smoesje (de grond is bevroren, de wei is te nat). Dit is ook de reden dat we uiteindelijk weg zijn gegaan, wat eigenlijk heel jammer was want het was verder een prima stal. Mijn paard kwijnde echter volledig weg en daar ga ik geen 230 euro voor betalen
VivaLasDivas schreef:Dank je, maar ik heb daar 2 weken terug heen gebeld.
Ik vind €230,- voor een 2.5 jarig paard aan de dure kant!! Ik wil haar nog zeker tot haar 3.5 veel op de weide hebben. En nog niet inrijden!! Dus ik heb geen binnenbak nodig voor de rest;) Gewoon lekker veel buiten.

) die zijn hier niet juist.
Ging daar nooit met een gevoel weg dat mijn paard niet afdoende verzorgd werd of niet kreeg wat hij verdiende.