Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar heb hem duidelijk gemaakt dat ik genoeg heb gezien en dat er geen tijd voor me vrij was gemaakt terwijl dat wél zou gebeuren.
nee, ik vond het er 3x niets.. veel te massaal... Foxy1980 schreef:Paard zeker laten keuren en door je eigen dierenarts!
De DA waar JvdH paarden bij laat keuren heeft meer belang bij de handelsstal dan bij jou en dat kan het keuringsrapport wel eens kleuren...
deniece schreef:Ik ben er een paar maanden geleden heen geweest maar ben er écht niet over te spreken. Ik moest bijna 2 uur in de auto zitten en had dus een afspraak gemaakt, er zou tijd vrij gemaakt worden en ik had aangegeven welke paarden ik leuk vond. Ik heb nog gebeld ter bevestiging dat ik onderweg was en dat was allemaal prima. Helaas toen ik daar aan kwam was er geen tijd voor me. 1 paard werd er voor me uit de stal gehaald toen ik al ruim 20 min stond te wachten. De bak was bezet dus nog een tijd wachten en uiteindelijk werd ze even vlot voorgereden. Vond de merrie 3x niets en vroeg dus of er nog andere paarden waren om te bekijken. Ik vroeg duidelijk om een braaf dier, kwam hij met een vos was nét een uur daar op stal stond. En jazz zei hij en zeer braaf. Hoe kun je in hemelsnaam weten dat een paard wat je nog geen 24 u in je bezit hebt super braaf is? :s
Nougoed, nadat er nog 2 paarden de stal uitgetrokken werden na dat ik iedere keer '1 momentje' moest hebben wat iedere keer wel 10 minuten werdt ben ik gewoon weggelopen. Meneer kwam nog achter me aangeholdmaar heb hem duidelijk gemaakt dat ik genoeg heb gezien en dat er geen tijd voor me vrij was gemaakt terwijl dat wél zou gebeuren.
Ik ga er echt noooooit meer heen, maar kan best zo zijn dat er ook goede paarden worden verkocht. Maar als je er heen gaat, spreek dan duidelijk af wát je zoekt en dat ze genoeg tijd voor je vrij maken. Vond het echt héél slecht geregeld..
Edit. vond het trouwens ook raar dat geen enkel paard daar een vaste box heeft, als een paard van stal komt, word hij daarna zo in een andere box gezet. Sommige paarden vond ik er érg slecht uit zien en er stonden een aantal op de poetsplaats en stonden er allemaal even onrustig bij.. Een aantal meiden die daar rondliepen waren ook uiterst spontaannee, ik vond het er 3x niets.. veel te massaal...