Ik heb me hier vandaag pas aangemeld en weet nog niet echt hoe het allemaal werkt dus vergeef me als ik het helemaal fout doe

Ik zal me eventjes voorstellen, ik ben Senne, 21 jaar en woon in Rijen. Heb me hier aangemeld omdat het alweer een hele tijd aan het kriebelen is..
Heb vroeger toen ik nog een klein, verlegen en ontzettend onzeker meisje was, paardgereden in Molenschot. Ik geloof bij ene Astrid. Zij was echter zo streng dat ik bang van haar werd en regelmatig huilend op het paard zat. Ik ben na 10 lessen gestopt.
Het paardrijden is me wel altijd bijgebleven, heb altijd wel wat met paarden gehad.
Een jaar geleden ben ik begonnen met vrijwilligerswerk op een stal in Teteringen, ik help daar met paardrijden van kinderen met een beperking, ik haal de paarden van stal, poets ze en loop naast ze als de kindjes erop zitten. Zodoende is het bij mij weer heel erg gaan kriebelen en ben ik al een tijdje op zoek naar een goeie, leuke manege bij mij in de buurt om weer te gaan paardrijden!!
Op dit moment ben ik geinteresseerd in manege Thielen in Hulten/Tilburg. Is er iemand van jullie die daar rijdt, heeft gereden, of iets te zeggen heeft over deze manege? Ook informatie over andere maneges in de buurt van Rijen zijn welkom!!
Tot snel hopelijk

Xx Senne