Waar trekpaard/shire/ander groot paard huren voor Gala?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar trekpaard/shire/ander groot paard huren voor Gala?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:46

Hoi,

Voor mijn gala, Wil ik graag samen met mijn vriend op een paard daar heen. Zelf ben ik wel in het bezit van een paard. Maar die is te klein om samen op te gaan.
Weet er iemand een stal of particulier. Die trekpaarden/shires/ander breed paard. Verhuren voor zoiets? En die dus ook op locatie kan komen (eventueel zou ik hem wel zelf op kunnen komen halen). Vergoeding voor het paard staat daar natuurlijk tegen over. De enige eis die ik heb is dat ik er samen met mijn vriend op kan dat is dus ong. 110/120 KG (voor ong. 15 tot 20 min in stap en halt). En dat hij rustig is in een "menigte"(ik zit op een kleine school dus heeel druk is het niet maargoed dan nog moet hij wel rustig en braaf zijn). Zelf ben ik een gevorderde ruiter, Mijn vriend kan echter niet paardrijden.

Dus als iemand suggesties heeft! graag

Groetjes Nina

8nnemiek

Re: Waar trekpaard/shire/ander groot paard huren voor Gala?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:50

Leuk idee ^^

Is er nooit een evenement met trekpaarden bij jullie in de buurt? Ringsteken, trekwedstrijden, trekpaardenkeuringen..? Dan zou je via die weg eens kunnen vragen

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:51

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:52

MysticTinker schreef:
Leuk idee ^^

Is er nooit een evenement met trekpaarden bij jullie in de buurt? Ringsteken, trekwedstrijden, trekpaardenkeuringen..? Dan zou je via die weg eens kunnen vragen

Nee helaas niet, Er zit hier wel een boer. Maar die kent zijn prijs erg goed. Dus ben bang dat hij nogal veel er voor gaat vragen om 1 van zijn paarden te lenen. En weet ik niet zeker of zijn paarden ook OHZ beleerd zijn. (of iig dat ik er op kan zitten zonder zadel zonder er af gegooit te worden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:54

Grobegni schreef:
Informeer eens bij Toon Brooijmans, http://www.brooijmans.nl

Dankje helaas zit die vrij ver weg. Dichterbij zou beter zijn. Aangezien ik het paard dan die zelfde avond nog terug moet brengen. En dan is heel verweg niet erg handig. Aangezien het gala wss om 8 uur begint. Tegen de tijd dat je binnen bent(en dus van het paard af) is het waarschijnlijk half 9 en dan nog een eind gaan rijden is niet praktisch

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:54

Ik denk dat hij je geen paard mee zal geven, maar zelf zal rijden ;)
Hij kent anders zeker weten wel iemand in je buurt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 16:55

Grobegni schreef:
Ik denk dat hij je geen paard mee zal geven, maar zelf zal rijden ;)

Dat kan idd ook. Ik zal eens informeren. Als mensen nog andere suggesties hebben laat maar horen!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:09

Verhuur gezocht dus dit topic hoort niet thuis op TAO.

TAO-->EA-GZ Diensten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 15:56

Is met paard en wagen gaan geen optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:37

Dat lijkt mij ook weer zo'n gedoe, En verder lijkt mij op het paard zitten gewoon veel leuker