Wie kan mij helpen aan een adres waar ik mijn merrie deze zomer op het land kan zetten (mei t/m september), het liefst met een bak in de buurt of buitenrijmogelijkheden. Het liefst niet langer dan een half uur rijden van den haag vandaan.
bij zoetermeer zit er ook een vrij makkelijk te bereiken. met bak longeerbak en kast 70 euro en buitenrijden is er ook wel makkelijk geloof ik. Hij staat op marktplaats met een advertentie.
stal lelieveld in leischendam misschien? Is er heel gezellig em we hebben van mei tot september overdag weidegang, buitenbak, longeerbak en tegenover een park waar je kunt rijden en 20 minuten van de vlietlanden.
DeKanjer
Geplaatst: 03-04-10 10:23
Stal De Windhoek (Hoogweg) oostvlietweg 27 Leidschendam aan de vliet. Je kunt hier op 500 meter de Vlietlanden in. Beschikken verder over een bak met eb en vloed werking naast een losse longeerbak.
Iedereen bedankt voor de reacties. @ Ijsklontje, jij bedoelt leo van haaster, hem had ik inderdaad ook gebeld maar zat al snel vol.
Verder vragen ze over het algemeen meer dan 100 euro en ik wil liever niet meer uitgeven. Ik heb nu iets gevonden in berkel en rodenrijs. Kan daar naar buiten en mag in de wei rijden.