Waar? Lichtbruin voortuig met goud gespwerk & bruin elastiek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martenique

Waar? Lichtbruin voortuig met goud gespwerk & bruin elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-10 18:18

Ik ben opzoek naar een lichtbruin voortuig met martingaal met en goudkleurig gespwerk en bruinelastiek. Maar ik kom meestal blauw elastiek tegen.

Weet iemand waar dit wel is met bruin elastiek? Deze van Xcellent Rider is eigenlijk precies wat ik zoek maar is voorlopig niet met goudkleurige gespen leverbaar:http://www.xcellentrider.com/index.php?main_page=product_info&cPath=3_13&products_id=266 (al staat hier de lichtbruine niet afgebeeld, maar van dit merk heeft lichtbruin beige elastiek.
Het mag ook een voortuig zijn met een klein stukje elastiek met dus vooral leer, maar dat ben ik alleen nog maar in het donkerbruin tegen gekomen.

Wie weet waar ik mijn 'droom'voortuig kan vinden?? Ik heb al bijna alle webwinkels gehad volgens mij...

carliien

Re: Waar? Lichtbruin voortuig met goud gespwerk & bruin elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:08

probeer anders de maker van deze borstuigen te benaderen deze weet wel waar ze ze verkopen

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:16

Omdat je zoekt naar een verkooppunt verplaats ik deze van HAR naar EA-DI

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 21:51

Ik vind zelf dat ik meer naar een product dan naar een verkooppunt zoek. Die van Xcellent Rider is er gewoon niet dus ik zoek nu naar een ander product dat aan mijn wensen voldoet....

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:38

Ik heb er wel eentje met goudkleurige gespen en groen elastiek. Niet wat je zoekt, maar mocht je toch interesse hebben, dan PB je maar.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 01:08

Afhankelijk van je budget, is het te overwegen om de gespen door goudkleurige (koperen/brass) te vervangen.

Probleem met die elastiek is dat er bij de leveranciers een minimum lengte afgenomen moet worden dus vaak wordt gebruikt wat er standaard op voorraad is bij de groothandels.