hulp gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TolineS

hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 08:44

Mijn Tolientje vind het ontzettend leuk om nieuwe dingen te leren, ze is ook erg leergierig en had de spaanse pas binnen 2x door! Nu wil ik heeel graag verder met haar, met leren knielen enzo maar ik zou niet weten hoe?? Dus ben ik via deze weg op zoek naar iemand die mij daarmee wil helpen!!
Dus lijkt het je wat om ons te helpen, laat het dan even weten., To staat in Haaksbergen!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 09:05

Captain

Re: hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:23

Je kunt je paard leren knielen door het te belonen als hij het doet voordat hij gaat liggen. Je kunt het ook leren door eerst de spagaat aan te leren. Daarna kun je aan allebei de kanten het compliment aanleren en dan vanuit daaruit je je paard in het compliment zetten, het andere been bijtikken en hopla, je paard knielt. :)

Kijk ook even op www.everyoneweb.com/NALANTA Daar staat uitgelegd hoe je de spagaat, het compliment en het knielen aanleert. :)

Ik TeM ook even want het staat hier verkeerd.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 22:13

GVL ITP >> EA GZ

omdat je naar een dienst op zoek bent.

Moderatoropmerking:
Wil er verder even graag op wijzen dat er vanaf nu alleen nog ontopic gereageerd mag worden: dat wil zeggen, alleen wanneer je TS kunt helpen. Tips kunnen in een nieuw topic op GVL met daarin een concrete vraag.