Hulp gevraagd bij inrijden jong paard.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vronie

Hulp gevraagd bij inrijden jong paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 15:00

Geen idee of het hier goed staat, maar als het niet zo is dan zie ik het vanzelf.
Ik ben dus opzoek naar iemand die een handje kan helpen met het beleren van een bijna 4 jarig fries paard, ik heb er zelf al 2 keer op gezeten, dus ze kent longeren, zadel etc al wel.
Het gaat meer om het door rijden. Dus is er iemand die genoeg tijd heeft en mij zou willen helpen tegen een kleine vergoeding?
Het liefst wel omgeving Drachten!

Meer info via pb.

Groetjes!

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:56

Ik zou deze neerzetten bij diensten gevraagd, maar ik zou je graag helpen , aar is echt te ver weg... Succes hoop dat je snel iemand vind

ruth91

Re: Hulp gevraagd bij inrijden jong paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:04

Hoi hoi, wij hebben op stal veel ervaring met beleren van jonge friese paarden, we komen wel op locatie alleen is drachten wel een beetje ver. Voor jou ook om naar noord holland te komen denk ik.. Hoewel een van ons wel 1 x in de week naar school gaat in drachten maar weet niet of ze dan tijd heeft en wat ze er voor vraagt ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:47

Dit is iets voor EA_GZ-Diensten.
Daarom van RT-->Ea.

Marijke1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 11:34

hoi je moet eens een mailtje sturen naar www.trainingsstal-vdwerf.com die komt op locatie en die zitten in de omgeving van Sneek.
dat is opzich wel te doen.