Ervaringen met Ebay

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee1990

Ervaringen met Ebay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 12:00

Hallo mede bokkers,

ik heb een aantal mooie westernpads gezien op Ebay van o.a. PC,
en weet niet zo goed of ik het wel aandurf via Ebay,

heb jullie er zelf ervaring mee,
en wat als het geen toprated seller is,

alvast bedankt :o

Tanja

Re: Ervaringen met Ebay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:01

HAR-->EA-GZ Diensten

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:14

Ik koop regelmatig spullen via e-bay en heb nooit problemen gehad. Koop overigens wel van wat grotere verkopers en niet van de eerste de beste particulier. Betalen doe ik altijd via pay-pal.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:41

Ik heb ook positieve ervaringen met ebay. Ik koop en verkoop er regelmatig (ook grotere bedragen) en nog nooit problemen gehad. Ook ik maak gebruik van paypal. Je kunt trouwens zien aan wat de beoordelingen zijn van andere kopers bij diegene waarbij je iets wilt kopen.. kun je dus de reputatie van diegene een beetje peilen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:10

hier nog een koper op Ebay, pads zijn duur in de verzendkosten dus reken eerst goed voordat je een pad gaat aanschaffen. Er zijn ook best een hoop aanbieders van pads op Ebay.de kijk daar ook eens rond.

En kijk ook of het logo van kopersbescherming via ebay erbij staat en betaal via Paypal met je creditcard, dan ben je aan alle kanten beschermd ;)

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:14

Nog een regelmatige koper op Ebay ik heb een keer eens een artikel niet geleverd gekregen en omdat ik via Paypall had gekocht hebben die de zaak voor me opgelost en heb ik toen mijn geld teruggekregen.
Kijk eerst eens wat de kopers over de verkopers schrijven daar kan je heel wat lering uit trekken.

Persephone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 20:27

hier ook nog een regelmatige gebruiker van E-bay. Je kunt in sommige gevallen ook verkopers mailen/bellen, altijd handig.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 20:33

Ik heb veel ervaring met Ebay, de positieve transacties overheersen, ben een of twee keer de mist in gegaan en heb het product niet gekregen. Betaald via Paypal, dus kon ik mijn geld terugkrijgen.
Voor Pads zou ik alleen niet in de USA gaan shoppen. Daar is in Nederland en over de grens in Europa genoeg te vinden...