2e hands markt bij Country Mill, iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

2e hands markt bij Country Mill, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:17

Citaat:
Rectificatie: 2e handsmarkt
In onze vorige nieuwsbrief berichten we dat we op zaterdag 27 maart een tweedehandsmarkt zouden hebben.
Dit is niet juist, de juiste datum voor de 2e hands markt is zaterdag 10 april! Meer info volgt via onze site in de loop van de maand.

www.countrymill.nl

Ga toch maar eens mijn overbodige zooi verkopen en dit leek me handig want je hoeft geen advertenties en foto's te maken en je zit niet met stompzinnige mailtjes...
Iemand ervaring?

Tanja

Re: 2e hands markt bij Country Mill, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:05

Ervaring met een markt gevraagd komt op het zelfde neer als ervaringen met winkels gevraagd en is dus niet toegestaan op een informatief forum.
Ik verplaats je topic even naar het juiste forum.

TAO-->EA-GZ Diensten

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:42

Lia_ schreef:
Citaat:
Rectificatie: 2e handsmarkt
In onze vorige nieuwsbrief berichten we dat we op zaterdag 27 maart een tweedehandsmarkt zouden hebben.
Dit is niet juist, de juiste datum voor de 2e hands markt is zaterdag 10 april! Meer info volgt via onze site in de loop van de maand.

http://www.countrymill.nl

Ga toch maar eens mijn overbodige zooi verkopen en dit leek me handig want je hoeft geen advertenties en foto's te maken en je zit niet met stompzinnige mailtjes...
Iemand ervaring?

Vroeger moest je je spullen daar inleveren dan kreeg je een bonnetje, als hun dan wat voor je verkocht hadden dan pakt de Country Mill zoveel % van het verkoop bedrag, of dat nu nog zo is weet ik niet. Hmm mischien interresant om mijn zadel daar heen te brengen.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 18:19

Ik heb het eerder ook gedaan bij hun. Goede ervaring ermee. Je kunt volgens mij zelf ook daar gaan staan met al je spullen dan kun je 100% van het bedrag mee naar huis nemen. Volgens mij hoef je dan niet voor het kraampje te betalen. Ik ga dit jaar in ieder geval ook weer heen. Spullen verkopen en natuurlijk kopen. Kijken of ik weer iets leuks kan scoren voor een leuke prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:53

Dat klinkt goed Paan :j

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 22:16

Bel anders even met de Country Mill hoe het precies zit. Want zo ging het de vorige keer. Heb gehoord dat ze het nu groters op willen zetten omdat ze nu ook die eigen bak erbij hebben en dus meer ruimte hebben.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 13:02

Uit de nieuwsbrief van de Country Mill: "Het kopen en verkopen van de tweedehands spullen gebeurd tussen 10.00 en 16.00. Inleveren van de tweedehands spullen is mogelijk van 3 t/m 9 april. Je kunt de prijzen zelf vooraf bedenken. Overleggen in de winkel is ook mogelijk. Je krijgt een cadeaubon ter waarde van het bedrag van je verkochte spullen.

De niet verkochte spullen én de eventuele cadeaubon dien je tussen 12 t/m 17 april op te halen. Indien de niet verkochte spullen na 17 april niet opgehaald zijn, gaan deze naar het goede doel!

Het is ook mogelijk om een kraam te reserveren om je spullen zelf te verkopen. Je moet dan wel zelf aanwezig zijn van 10.00 tot 16.00."

Zelf sta ik met een kraampje op deze 2e hands markt voor het goede doel waar de spullen die niet opgehaald worden ook heen gaa: Stichting paardenopvang achterhoek http://www.paardenopvangachterhoek.nl. Wij verkopen daar spullen die voor de stichting op dit moment overbodig zijn. Van het geld worden weer andere noodzakelijke dingen betaald. Zoals speciaal voer, DA etc. Wil je meer weten over het goede doel? Kijk dan even op de site. Een PB naar mij mag ook altijd of kom bij ons langs op de 2e hands markt.