stalling IJsselstein

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda_C

stalling IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 19:32

Hallo,

Ik ga binnenkort twee stallen in IJsselstein bekijken, of het wat is voor mijn paard. Want beide is ongeveer in mijn achtertuin, dus dat zou erg fijn zijn :+
Nu was ik benieuwd of er hier ook mensen zijn die op 1 (of beide) stallen hebben gestaan, of nog staan, en wat de ervaringen zijn en wat de stalmogelijkheden zijn.

Mijn eisen zijn een goede buitenbak en weidegang zoveel als mogelijk.

Het gaat om stal Van der Weijden en stal Van de Water (beide aan de Lage Dijk).

Alvast bedankt!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:43

Ik zou zeggen kijk eens bij stal Ponderose/van den Burg
http://www.ponderosa-pensionstalling.nl/

Is op de achtersloot, achteraan. Ze staan hier in de winter op de dag veel buiten (vanaf ong. 11/12 uur tot 17/18 uur. Ze staan in een koppel of met een klein groepje, ze worden ook voor je buiten gezet en binnen gehaald.

Ze hebben een mooie buitenbak, longeerbak en flink wat weide (wordt in de zomer afgewisselt zodat het land goed blijft), ze staan ook als het goed is in 1 grote weide.

Ik heb zelf niet bij van der Weijde gestaan, maar ken wel mensen die er hebben gestaan. Heb alleen maar slechte dingen gehoord :o

Revanches

Re: stalling IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 21:41

Dit is meer iets voor EA_GZ_Diensten.
Daarom van VSW-->EA.

linda_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 08:52

Calanddra schreef:
Ik heb zelf niet bij van der Weijde gestaan, maar ken wel mensen die er hebben gestaan. Heb alleen maar slechte dingen gehoord :o

Daarom ben ik ook benieuwd, want ik kan er verder weinig over vinden. Over beide stallen trouwens. En ik wil ook graag weten wat de sfeer is op de stallen en wat bijv. de kwaliteit van de bakken etc. zijn.

Uiteraard mogen reacties/meningen ook via pb! :+

Honeymoon

Re: stalling IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 23:35

Ga gewoon lekker een keer kijken, of een aantal keer, en dan merk je vanzelf of het wat is voor jou en je paard.

Verder zijn er ook heel veel pensionstallen te vinden aan de Achtersloot in IJsselstein, alsmede in de verdere omgeving.