Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Balou_k

Berichten: 14099
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 20:05

Een vriendin van mij heeft een paardje op het oog van een handelstal..
Stal van Iwaarden in zeeland..
Nu hebben die vriendin en ik niet echt goede verhalen gehoord over stal van Iwaarden en dacht ik misschien weten de mensen op bokt wel wat meer..

Zij zou dan haar paard inruilen tegen een haflinger, ze weet niet of ze daar op toe moet betalen etc.

De haflinger die ze op het oog heeft is drie of vier jaar en pas beleerd volgens mij..
Haar paard is drie jaar en eigenlijk precies hetzelfde verder alleen een stuk groter..

Alvast bedankt :)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 20:20

Ervaringen met een handelsstal gevraagd, ik verplaats je topic even naar het juiste forum.

TAO-->EA-GZ Diensten

Balou_k

Berichten: 14099
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 20:32

Ok sorry en dankjewel :D

felicity

Berichten: 11280
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 23:29

Ik heb der 5 jaar geleden een fjordje gekocht. Was een hartstikke leuk en braaf dier. Echt een goede koop gedaan.
Ben vorig jaar nog een keer met ee vriendin terug geweest die een braaf paard zocht. Helaas hadden ze toen niks staan wat braaf genoeg was. Wel een hele mooie fries van 4 jaar. Erg loperig maar moest braaf zijn. Vriendin erop en beestje was echt loperig. Vriendin ging lopen knijpen was paardje niet gewend en zette het op een rennen. Uiteindelijk heeft ze zich maar laten vallen.
Hij was erg braaf maar niet veel gewend. En vriendin te onervaren. Ik zou dat goed navragen.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 09:57

Zoals met elke handelaaar, op het moment dat hij een goed paard heeft staan kun je geluk hebben je topper te vinden. Zelf hebben wij ca 6 jaar geleden een paard daar gekocht, en deze hebben wij nog steeds met veel plezier. Gewoon zelf naar het paard kijken en evt laten keuren. Een handelaar is iemand die zijn brood aan de paarden moet verdienen.

Krissie0

Berichten: 1570
Geregistreerd: 04-04-07
Woonplaats: Het noorden

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 10:27

Een vriendin en ik zijn voor een paar maand geleden ook naar hun geweest en toen boden ze ons die halfinger ook aan in ruil voor haar Zangersheide ruin met alle knopjes erop. Wij zagen de lol er niet van in en zijn met twee frische veulens terug gegaan :D
Die haflinger was toen nog maar net onder het zadel, had echt alleen nog maar iemand op gezeten en we dachten ook dat die zomer exceem had gehad.
Ik zou hem goed na laten kijken zodat je niet voor verrassingen komt te staan want ze zijn daar erg sluw...

Balou_k

Berichten: 14099
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 14:32

alvast bedankt voor de informatie verder, iemand nog wat ?

diesel08
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-03-10

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:18

Ik heb 9 jaar terug een paard daar gekocht hebben we nog steeds en zijn er super blij mee.
vorig jaar 2 zijn er ok nog ok super blij.
word van te voren verteld hoe het karakter van het paard is en wat ze kunnen het is je eigen keuze of je er wel op rij of niet of je hem koopt of niet. ik heb er 3 van van iwaarden ben super blij mee!!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: Wie meer informatie over stal van Iwaarden ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:37

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan.