Ik ben opzoek naar iemand die fjordenmanen kan knippen. Onze fjord zijn manen zijn een beetje te veel gegroeid en is nu echt een beetje een wilde bos, ik kan het niet goed en mijn zus heeft er geen tijd voor dus dan zou ik wel wat geld willen uitgeven zodat hij weer eens goed geknipt word De fjord staat in Heerle in brabandt ongeveer 20 min. van Roosendaal af. Het is een ruin en is wel een beetje een ongeduld hij staat dus niet echt stil zeg maar, maar als ik of mijn zus eerst rijd dan is ie een stuk rustiger.
Als iemand kan dan hoor ik het graag prijs is niet zo een heel groot probleem dus ik hoor het graag van je
Jammer..te ver weg anders had ik het beslist gedaan voor je. Maar als de manen nu al zo verschrikkelijk lang zijn en al gaan hangen, is de enigste optie goed kort maken. Als het lukt de zwarte lijn hoger dan de witte 2.Sowieso eerst een stuk eraf halen, dan nat maken en met 2 borstels rechtop zetten. Knipt makkelijkre n.l en je lijn word mooier.
MarvanTom
Geplaatst: 07-03-10 18:03
Ben juist blij dat ie van ons zo'n woeste lange manenbos heeft, want was dat knippen helemaal zat. Waarom wil je geknipte manen eigenlijk?
waarom haal je er geen scheermachine overheen? dan is het wel enorm kort. het kan dan weer rustig aangroeien en je kan het dan ook bij houden met knippen. ik heb dit ook gedaan bij mijn fjorden, had te lang gewacht met knippen