ik heb al een paar keer bij agradi besteld, tot nu toe nog geen klachten gehad, allen hebben ze 1 keer de order dubbel bezorgd. Kan gebeuren denk ik
Clovertje
Geplaatst: 03-03-10 17:35
Ik heb een paar keer besteld bij hun en het is mij goed bevallen. Netjes op tijd bezorgd.
Rhine_
Geplaatst: 03-03-10 17:36
De site is goed. Je kan gratis ruilen in NL.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-03-10 17:36
goede ervaringen: wel een keertje iets vergeten bij mijn bestelling te doen, maar dat kreeg ik twee dagen later inclusief een goedmaak-zakje paardensnoepjes Snelle levering en idd leuke spullen tegen goede prijzen. De recensies zijn ook handig
Alane
Geplaatst: 03-03-10 17:37
geheel en absoluut probleemlos... en als je vragen hebt, ook super geholpen
op 1 klein ding na, en dat was een meetlat... zelfde meetlat 2 prijzen en de 1 zou voor pony's zijn tot 1 meter of zo... was een beetje wazig
maar voor de rest, super service, snel bezorgd goed en netjes verpakt. een aanrader
PineApple
Geplaatst: 03-03-10 17:38
ik zit nu te wachten op mijn 4e bestelling. andere 3 keer absoluut niets te klagen gehad, dus verwacht deze keer ook geen problemen. hele fijne spulletjes, goede kwaliteit.
BelgenGek
Geplaatst: 03-03-10 17:38
heb er ook 2x besteld, netjes en op tijd geleverd, ben er tevreden over !
Zeker een aanrader Ik bestel vrijwel alles wat ik nodig heb daar aan afrastering, en als ze andere leuke/handige spullen hebben ook Ons stroomapparaat was kapot en dat hebben we met 2 weken terug gestuurd gehad, gerepareerd! (en met garantie) Verder bestel ik altijd met TNT dus de volgende dag binnen
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-10 11:44
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 27-09-23 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
ja hoor helemaal super ik zeg altijd dat ik het af kom halen maar ben soms wat laat geweest met afhalen (kwam er niet van die week). gevolg: sturen ze het gewoon naar mijn factuuradres! haha dat is nog eens service.
Anarya
Geplaatst: 05-03-10 13:32
Prima ervaring met Agradi Een deel van mijnbestelling moest nog binnekomen en dat duurde wat lang, dus toen hebben ze de spullen die r al wel waren alvast opgestuurd, en daar hoefde ik niet extra transport voor te betalen!
Ik ben zeer tevreden over Agradi. Ik heb alleen een keer een foutieve levering gehad, waarbij er twee verkeerde artikelen in het pakketje zaten. Ik kon het gratis terugsturen en kreeg de juiste artikelen zeer snel toegestuurd.
Ik maar wachten en wachten op m'n bestelling ! Na tien dagen maar eens bellen waar of het blijft . "Geen idee , we bellen de importeur en we bellen u morgen terug " Maar helaas ze bellen niet terug ! Ga ze zo maar eens een mail sturen . Wat mij betreft geen goede service , en na de eerste keer bestellen geen tweede keer !!