Omdat m'n dr zadel opgevuld moet worden en divoza hier redelijk dichtbij is zit ik eraan te denken om hun langs te laten komen of zelf langs te gaan... Maar hoe goed zijn ze? Iemand ervaring met divoza en opvullen van zadels?? En wat kost dat ongeveer?? Het zadel is nog nooit eerder opgevuld geweest en vorig jr gekocht (niet bij divoza)
Niet laten doen. Ze halen de kussens niet los en proppen gewoon bij een paar sneetjes de wol erin. Die sneetjes maken ze ook nog eens op een plek tussen de 2 zweetbladen in. Officieel moet je de sneetjes tussen de boom en het kussen gebruiken, maar dan moet je de boel loshalen. Ik heb er slechte ervaringen mee. Ze bekijken het paard niet, maar vullen gewoon. Officieel moet je rijden en na het vullen nog eens.
Dav
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-10 20:15
Okay,das duidelijk. En idd niet goed Helaas is diegene die ik had nu niet beschikbaar Weet je toevallig wel'n goeie ergens in het Noorden van het land??
Eh nee, want Kootstra kan het ook niet meer goed helaas. Die wordt te oud.
WendyBZ
Geplaatst: 02-03-10 20:23
Dav schreef:
Okay,das duidelijk. En idd niet goed Helaas is diegene die ik had nu niet beschikbaar Weet je toevallig wel'n goeie ergens in het Noorden van het land??
er zijn meerdere mensen in dienst bij divoza en ik denk dat je ze niet allemaal over 1 kam kunt scheren. In heteren zit een man en een vrouw. Met die man heb ik geen goede ervaring, maar met de vrouw wel, hele goede zelfs. Leek geen idee