We zijn van plan om een paard te kopen, dus zou ik jullie willen vragen; kennen jullie een handelsstal, iemand die een paard te koop heeft staan of hebben jullie zelf een paard te koop staan. Handelsstallen liefst ook met een website, als je een paard te koop hebt staan, zou ik graag een foto zien. Ook liefst geen handelsstallen waar veel slechte verhalen over zijn.
Ik zoek een paard, dat niet té oud is, niet té duur is (geld ook voor de handelsstallen) en ik wil er het liefst dressuur mee gaan rijden, maar een western of allround paard is ook altijd leuk. Liefst een merrie of ruin, stokmaat liefst boven 1.55 m
Laatst bijgewerkt door blalala op 25-02-10 19:27, in het totaal 3 keer bewerkt
misschien handig om erbij te zetten welke stokmaat je zoekt. en of het uitmaakt hengst,ruin,merrie
delerium
Geplaatst: 25-02-10 19:23
Aangezien dit om een dienst gaat verplaats ik dit topic van TAO naar EA-GZ-DI
Kriel
Geplaatst: 25-02-10 19:24
Dus................ Ik zou zeggen, begin eens te zoeken op marktplaats of iets dergelijks wat je zou willen
mholtkamp
Geplaatst: 25-02-10 19:25
Weet je wat ook erg fijn is, in amsterdam heb je een stichting die verwaarlooste dieren heeft en echt hun hebben top pony's maar ook paarden staan.. Je kan hem eerst kijken hoe je het vind en uit eindelijk kan je hem voor goedkopen prijs overnemen..
Hahaha Kiwiko, heerlijk contrast! @TS: er zijn genoeg eerlijke handelsstallen.
En verder kijk op MP of Sporthorses bijvoorbeeld.
Issie89
Geplaatst: 25-02-10 20:51
In welke regio zoek je een paard? Niet te groot? Maar hoe groot mag die max zijn? Moet het paard al wat kunnen of mag het groen zijn? Moet het een goed dressuurpaard zijn waar je min. Z mee kunt starten of is het meer voor plezier en recreatie en gewoon kijken hoe ver je komt?