tja, ik heb begin augustus Petrie laarzen laten opmeten. 2 maanden later waren ze klaar en bleek 1 laars niet te passen, kreeg hem met moeite dicht en bij mijn hiel zat de laars veelste strak. De laarzen werden weer terug gestuurd naar Petrie om te verstellen. 1 maand later waren ze weer klaar, maar ze zaten weer niet goed, dus weer terug gestuurd naar Petrie. Laarzen zouden weer versteld worden, maar toen ik weer terug kwam bij Ooteman, waren de laarzen wederom niet goed. ( dus al 2 keer terug gestuurd)
Daarop heeft Ooteman Petrie de opdracht gegeven om de laars helemaal opnieuw te maken. Ooteman was boos op Petrie, omdat ze niks aan mijn laars hadden veranderd. Nu heb ik afgelopen week Ooteman opgebeld, omdat ik nog steeds niks had gehoord over mijn laarzen. Bleek dat Petrie ze vergeten zijn te maken!!
Heb de laarzen dus begin augustus besteld, en nu ruim 6 maanden verder zijn ze er nog niet. Ze moeten zelfs nog helemaal gemaakt worden!! Petrie heeft wel beloofd ze binnen 3 weken klaar te hebben....en hopen dat ze dan wel goed zijn.
Al denk ik dat de schuld in mijn geval meer bij Petrie ligt dan bij Ooteman....... het blijft vervelend want ik wacht nu al bijna 7 maanden erop.