GEZOCHT; combi voor Orun cursus in Vragender(Lichtenvoorde)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Debrah

GEZOCHT; combi voor Orun cursus in Vragender(Lichtenvoorde)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 14:33

Hoi hoi,

Ik volg de Orun basisinstructeur cursus in Vragender. Nu moet ik af en toe een combinatie meenemen of een paard waar ik zelf op rij. Tot nu toe heb ik altijd een paard geleend en daar zelf op gereden. Maar voor het examen(waar iedereen een kwartier dressuur en kwartier springles moet geven) zoek ik nog een combinatie(ruiter+paard) die mee zou willen rijden.
Deze moet bereid zijn om een half uur dressuur en half uur springen mee te (kunnen) rijden. Niveau hoeft niet hoog te zijn, maar met springen moet je wel mee kunnen komen(richting parcourtje). Het gaat dan niet om de hoogte, maar je moet wel durven te springen en zowel jij als het paard er al beetje ervaring mee hebben(dus geen heel jong paard). Ik moet deze combinatie voor het examen al 1 keertje mee genomen hebben, om te kijken of het een geschikte combinatie is. De lessen zijn op dinsdagavond tussen half 8 en half 11. Je zult dan 1 uur les krijgen iemand van ons die de cursus volgen, zowel een half uur dressuur als half uur springen.

Het examen vind plaats op 20 april op een dinsdag (vanaf 10u 's ochtends). Hoe laat precies weet ik nog niet.

Vind iemand dit leuk om te doen? Misschien iemand die dit vaker heeft gedaan?
Liefst iemand die daar uit de buurt komt en zelf vervoer kan regelen. Natuurlijk zal ik de vervoerskosten vergoeden.

Groetjes Debrah

Scum

Re: GEZOCHT; combi voor Orun cursus in Vragender(Lichtenvoorde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 10:47

WD --> EA GZ