Zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

amandajansen

Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 20:59

Hallo iedereen!
Er is een nieuw zadelmakerij gestart onder de naam: Dutch Saddle Company.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw en goed zadel, en hoorde dat zij goede en op maat geleverde zadels leveren!
Groetjes!

Sigrid

Re: Zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:25

[HAR] > [EA GZ]

Paard33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 11:25

Hallo,

Ik heb nog geen ervaring met de zadels die zij leveren, maar ik weet wel dat Gerard (die in dat bedrijf zit) bij Hulsebos zadelmakerij heeft gewerkt. Hij heeft mijn zadels vorige week opgevuld en nagekeken en mijn paard loopt weer als een tierelier! Hij heeft mij wel plaatjes laten zien van hun nieuwe zadels en dat ziet er gelikt uit. Een aanrader!

Inkie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 19:46

Zijn ze net zo duur als hulsebos of hangt er een voordeliger prijskaartje aan?
Het is meestal wel zo dat als je m 2e hands wilt/moet verkopen en het is een onbekend merk dat het niets meer waard is.

Paard33

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 10:28

Inkie2 schreef:
Zijn ze net zo duur als hulsebos of hangt er een voordeliger prijskaartje aan?
Het is meestal wel zo dat als je m 2e hands wilt/moet verkopen en het is een onbekend merk dat het niets meer waard is.

Hoi, ik heb D.S.C. gesproken en de zadels zijn goedkoper als Hulsebos. Als je een goed zadel 2e hands wil verkopen blijft dat zadel zijn waarde wel houden.
groetjes

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 11:14

Ik heb erg goede ervaringen met dit bedrijf. Gerard heeft mijn zadel laatst nog helemaal nagekeken en bijgevuld +:)+

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:53

Ik heb een week geleden een zadel (VZH) aan laten meten door DSC omdat het Kieferzadel van mijn paard niet lekker meer op zijn rug lag. Ik heb in Zelhem tijdens de achterhoekse paardendagen op de zadels gezeten en ik was gelijk verkocht!
Bij het rijden met het paszadel begon het paard direct anders te bewegen! Hij voelde veel vrijer aan. Over een week of 6 moet het zadel binnen zijn. Ik kan niet wachten om er mee te kunnen rijden!!!
De website is nu ook online http://www.dutchsaddlecompany.com. Kan ik vast wat moois uitzoeken voor mn andere paardje :P

rslaghekke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:55

beste mensen ,
ik heb als aankoomende klant heel goede ervaringen met DSC : serieus, afspraak =afspraak, praktisch meedenkend in oplossingen, begrip en respectvol voor mens en dier!! De tijd nemend voor je . Het leuke is dat ze ook clinics geven die zeer praktisch zijn en zeker de moeite waard voor de beginner als gevorderde ruiter. Ze reizen heel het land -en buitenland- door dus een aanrader. ALs je nieuwsgierig bent neem je vrijblijvend info en vorm je eigen mening.