Gezocht: Aangename ruitervakantie met focus op dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mallootje

Gezocht: Aangename ruitervakantie met focus op dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 23:45

Ik ben op zoek naar een leuke paardrijvakantie voor komende zomer. Ik wil graag een aantal privélessen kunnen nemen van een goede dressuurinstructeur, af en toe een buitenrit mag ook op het programma staan maar daar moet de nadruk niet op liggen, ik wil dus voornamelijk een leuke dressuurstage. Belgie, Nederland, Frankrijk of verder weg, maakt niet uit. Het zou helemaal leuk zijn als er nog vanalles te beleven is in de buurt voor niet-ruiters, dan hoef ik niet alleen te gaan maar kan m'n vriend gezellig mee :) Het moet niet al te duur gaan worden, maar ik weet ook wel dat een leuke paardrijvakantie niet goedkoop is, dus daar hou ik wel rekening mee.
Wie weet waar ik naartoe kan?

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 08:02

Wij hebben een vakantiehuis voor mensen die met hun paard op vakantie willen, waar je eventueel op lokatie (1 km) les zou kunnen nemen van bijvoorbeeld Jo Willems of aan "huis" les kan krijgen van een zeer gedreven prive-instructeur die gediplomeerd is t/m Z-niveau. Verder volop buitenrijmogelijkheden en voor niet-ruiters is er ook van alles te doen van mountainbiken tot wandelen, van shoppen tot musea, pretparken etc. etc.
Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl

Daihyo

Re: Gezocht: Aangename ruitervakantie met focus op dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:53

BRT --> EA-GZ

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:45

http://www.stal-t-hooiland.nl/ doet instructieweken voor niet heel veel geld. Je kunt zelf een hotelletje erbij boeken en in omgeving Apeldoorn is heel veel leuks te doen!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 18:46

Welk niveau dressuur les wil je?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-10 16:20

Minstens L niveau (Belgie), komt geloof ik overeen met de M bij jullie :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 16:23

Dan is misschien een instructieweek bij Poelenburgh iets voor jou?

Vlak bij bos en strand voor een leuke buitenrit, en ook instructie is op goed niveau.
Ik meen dat je ook zo'n week voor jezelf kunt aanvragen (dus zonder anderen erbij), je kunt op het bedrijf zelf een accomodatie huren voor jezelf, of in één van de vele hotelletjes daar in de buurt.
Daarbij ligt het in toeristisch gebied en is er genoeg te doen in de omgeving.
www.poelenburgh.nl

alquife

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 17:55

Kijk eens op de web-site www.paardrijvakantiesinspanje.nl bij b.v. Joaquim, hij is een uitstekend leraar en voor je vriend is het een prachtige plek om te verblijven en te wandelen met zeer goedkope maar goede restaurants, dicht bij de bergen en niet te ver van zee. Een heerlijk relaxte vakantie.

Zamu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:46

Daar hoef je niet voor naar andalusië hoor!! kan ook in Limburg heb ik al gezien op www.centrohipico.nl Is alleen wel luxe dus zal wel niet goedkoop zijn. Maar komt wel in de buurt wat jij vraagt geloof ik!

:D