Verkoopadres/winken van Charles Owen Cap (showjumper)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viktorien

Verkoopadres/winken van Charles Owen Cap (showjumper)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 22:58

Hallo mensen,

Ik heb mijn zinne gezet op een charles owen cap. Weet welk type en welke kleur, maar nog niet welke maat. Anders zou ik hem online gekocht hebben. Ik twijfel namelijk tussen maat 58 en 57. Ik heb mijn hoofd juist opgemeten en die was 57 cm in omtrek. Maar toen ik in de winkel een HH cap paste vond ik 57 toch erg strak zitten, maar de verkopen vond hem perfect. Ik ben verder een strakkere cap niet gewend omdat ik relaxcap maat 60 nu heb haha!!! Voor springen is dit ubervervelend!

Dus wie weet een verkoopadres rond Utecht of Leiden. En anders maar een ander plekje in Nederland. Dat autoritje is niks als je zo'n toch best wel prijzige cap koopt.

Alvast bedankt!!!!

mistid

Re: Verkoopadres/winken van Charles Owen Cap (showjumper)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:10

www.horseridersclassics.nl heeft ze. Die zit in Coevorden, beetje uit de richting.
Houd er wel rekening mee dat een cap na gebruik rustigaan steeds een beetje wijder wordt, ik denk dat de verkoper daarom zei dat hij perfect zat, na 10x rijden scheelt het al een heel stuk!

Viktorien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 23:12

Ja daar wil ik hem eigenlijk ook bestellen. Maar ik zit nog erg met die maat in mijn maag. Maar thanx

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 00:59

Dit is iets voor EA-GZ-Diensten.
Daarom van RUI-->EA.