T.H.Stal voor niet al te grote ponny, te Beverwijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein01

T.H.Stal voor niet al te grote ponny, te Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 08:59

ik heb een fries aan huis,onze oude shetlandponny hebben we met kerst in laten slapen,
dus heb ik ruimte voor een niet al te grote ponny,
overdag naar buiten,s'nachts op stal

Tanja

Re: T.H.Stal voor niet al te grote ponny, te Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 12:47

VSW-->EA-GZ Diensten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 16:13

Zouden twee pony's(niet groter dan 1,20m) ook kunnen in de stal? Of op t land, ze hebben niet per definitie een stalletje nodig :)
En wat voor faciliteiten heb je verder, of in de buurt waarvan we gebruik kunnen maken?
Zou in ieder geval graag nog wat info willen :)

marjolein01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 19:01

ik heb niet echt een stuk land.ze staan buiten in de bak waar ze 6 keer per dag eten krijgen.daar naast heb ik 2 stukjes gras waar ze zomers elke dag een paar uurtjes op mogen. ik woon aan de rand van het duin en heb zelf een bak waar je in kan rijden.ook zijn hier rondom genoeg manege's waar je kan rijden en je kan vanuit hier ook richting strand .maar op je vraag of de stal genoeg is voor 2 ponny's zou je moeten komen kijken of passen,mijn fries heeft hier wel altijd met 2 shetjes gestaan, maar dan stond 1 ponny bij de fries in de stal en die andere dikke er naast.

amyz schreef:
Zouden twee pony's(niet groter dan 1,20m) ook kunnen in de stal? Of op t land, ze hebben niet per definitie een stalletje nodig :)
En wat voor faciliteiten heb je verder, of in de buurt waarvan we gebruik kunnen maken?
Zou in ieder geval graag nog wat info willen :)

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:32

hey ik zoek eigelijk iets voor een paar maanden , heb een 2 jarige merrie tussen de 1.40 en 1.50 hoog in . heb namelijk een tijdelijke stal met spoed nodig vanwege dat waar ik nu sta verkocht is en ik haar straks het land in wil hebben . hoop wat te horen

marjolein01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 08:30

wij zijn eigenlijk naar iets blijvend op zoek ,anders staat hij van de zomer weer alleen.