[Gz] Sgw intructeur omg. Noord Brabant.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_ygor

[Gz] Sgw intructeur omg. Noord Brabant.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 19:11

Hoi!
ik wil nu graag beginnen met oefencrosjes enzo, maar dat wil ik natuurlijk wel met een intructeur.
Ik zag dat in Roosendaal een oefencrossbaan was, De piet heette dat volgens mij
dus woon je daar ergens en kan je goed lesgeven en ben je goed opgeleid?
Graaag :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:46

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 15:46

mo_van_dijk schreef:
Je kan voor terreinen kijken op de volgende pagina's

http://www.sgw-eventing.nl/ of http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... .84375&z=7

Bij de meeste terreinen kan je les nemen. Ik denk niet dat je een instructeur kan vinden die speciaal voor jou naar een bepaald terrein komt, of je betaald de hoofdprijs!

Oke heel erg bedankt ! ik zoek ook niet dat echt eentje speciaal voor mij komt, maar dat k gewoon les kan nemen

Vivre

Re: [Gz] Sgw intructeur omg. Noord Brabant.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 17:27

In omgeving Roosendaal heb je verschillende plaatsen waar je kan trainen;
- Putte bij fam Schager, krijg je begeleiding/les.
- Zundert bij Kim Peters, zit hier ook op bokt. Kun je aangeven dat je les wilt. Binnenkort is er ook een oefencross zie het topic oefencross.
- Baarle Nassau bij fam. Tuytelaars, ook hier kun je begeleiding krijgen. Hier is binnenkort ook een oefcross, maar die zit al vol.
Verder heb je nog de Mosten en Minderhout, maar daar moet je zelf voor instructie zorgen. Rob Janssen geeft bijna elk jaar wel een training in Minderhout, zie het topic 'voorjaarstrainingen Rob Janssen'.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 19:32

Vivre schreef:
In omgeving Roosendaal heb je verschillende plaatsen waar je kan trainen;
- Putte bij fam Schager, krijg je begeleiding/les.
- Zundert bij Kim Peters, zit hier ook op bokt. Kun je aangeven dat je les wilt. Binnenkort is er ook een oefencross zie het topic oefencross.
- Baarle Nassau bij fam. Tuytelaars, ook hier kun je begeleiding krijgen. Hier is binnenkort ook een oefcross, maar die zit al vol.
Verder heb je nog de Mosten en Minderhout, maar daar moet je zelf voor instructie zorgen. Rob Janssen geeft bijna elk jaar wel een training in Minderhout, zie het topic 'voorjaarstrainingen Rob Janssen'.

wow hier kan ik zeker wat mee, heel erg bedankt ! :o

Scum

Re: [Gz] Sgw intructeur omg. Noord Brabant.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 08:06

SGW--> EA GZ