16Eli schreef:Nee, Michelle Vonk, ze woont in Nauerna en wist misschien een stal voor me in Nauerna.
Ik heb een verzorg paardje gehad bij Will Martho, opzich vond ik het wel een leuke stal, binnenbak, buitenbak, longeerbak, buitenstallen, binnenstallen, spuitplaats, 3\4 paddocken, weiland.
Maar het is daar niet te vertrouwen, ik heb daar mijn cap van 60 euro in het kastje gelegt zodat ik de volgende dagen niet steeds met een cap hoefte te slepen. Eigenaar van pony zei dat ik gemakkelijk die cap in de kast kon leggen, zou niks gebeuren ookal zat er geen slotje op.
Volgende dag, ik kom terug, cap van 60 euro weg.
Ouders weten het nog niet..
Na 2 jaar nogsteeds niet..
Opzich perfecte stal voor je pony\paard, maar andere eigenaren van de paarden die daar staan, ze konden alleen maar zeuren..
Ik ging mn pony in de binnenbak longeren, omdat het buiten super blubberig was en het regende.
Een andere vrouw die kwam de binnenbak in om haar paard te berijden.
Ze sprak me heel chagerijnig aan van; Ik zou maar heel snel de bak uitgaan want als will martho je ziet dan word je van de stal af geschopt, want je mag helemaal niet in de binnenbak longeren.
Terwijl de dag daarvoor ik ook in de bak had gelongeerd, toen was een andere vrouw met haar paard bezig, en die zei juist; Wat heeft jouw pony leuke peesbeschermers om, en wat ziet ze er mooi uit!
Die vrouw was voor mijn gevoel de enigste die positief naar mij toe was..