Trailervervoer gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Boterfliegje

Trailervervoer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-10 20:03

hier komt een heel raar verhaaltje (kvind het zelf ook nog steeds raar :) ):
Ik ben net gebelt door mensen van een TV-programma owv een zoekertje dat ik geplaatst had omdat ik mijn shetlander ter beschikking stel als verzorgpony.
Ze maken een reportage over mensen die iemand of iets zoeken. Nu zijn er blijkbaar veel meisjes/jongens die een verzorgpony zoeken en ik zou dus in het programma moeten komen als 'reddende engel'. Allemaal goed, dacht ik. Tot ik naar hun studio moest komen MET DE SHETLANDER..
Dit was dus al minder goed want ik heb helemaal geen trailer.. Huren wil ik niet omdat mijn ouders nog nooit met een trailer gereden hebben en dit vind ik te gevaarlijk. Gelukkig word de 'huur' van de trailer wel vergoed en kan ik dus hier een zoekertje plaatsen om iemand te vinden die eventueel wil rijden.. Je kan er een mooi zakcentje mee verdienen. (maximum €120)

Wanneer? Nu zondag in de namiddag.
Waar? De shetlander staat in Weelde-Statie (naast Baarle-Hertog/Baarle-Nassau) en moet naar de opname studio in Berchem.
Hoelang? De opnames daar duren ongeveer 30min. De heen en terugreis moet er natuurlijk ook nog bij.

Ik twijfel zelf ook nog een beetje of ik dit wel wil doen. Ik wil die kindjes wel gelukkig maken maar wil niet graag op tv komen.. Ook de stress voor de shetlander. (ze hebben al wel een rustige plaats met veel grond voorzien). Toch zie ik het wel als een leuke ervaring. Als ik geen vervoer vind tegen morgen avond (dan moet ik laten weten of ik mee doe) dan doe ik sowieso niet mee. Indien er hier toch iemand zich op wil offeren dan zal ik waarschijnlijk wel mee doen.

Help? :)

cocochanel

Re: Trailervervoer gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:54

Probeer Eldert61 op bokt hier eens,hij doet tegen
een redelijke vergoeding paarden vervoeren.
Heb zelf erg prettige ervaringen met hem,echt een aanrader ;)

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:37

[TAO] > [EA GZ]

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 00:19

Ik woon in Weelde, en zou eventueel zondag wel wat tijd kunnen maken. Het zou 2 keer een uur rijden zijn naar berchem. Dan zijn we in totaal 2,5 uur onderweg...
Hoelaat zouden we in Berchem moeten zijn? Kun je me dat pb'en want ik vergeet altijd in het topic terug te kijken :oo