Ervaringen zadelmaker Anita Vonck?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Ervaringen zadelmaker Anita Vonck?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 20:39

Mijn vorige zadelmaker (Sandra Hoek, Olde Maten) is er helaas mee gestopt...ze heeft me doorverwezen naar Anita Vonck uit Exloo.
Ik ken haar helemaal niet. Wie heeft ervaring met haar?

Revanches

Re: Ervaringen zadelmaker Anita Vonck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:38

Dit is iets voor EA-GZ-Diensten.
Daarom van HAR-->EA.

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:46

Ik heb met haar in haar hoedanigheid als gedragstherapeute van Tinley te maken gehad. Toen vertelde ze dat ze ook zadelmaker is en in het bestuur van de zadelmakersassociatie zit. Daar schijnt ze met gedonder inmiddels niet meer bij betrokken te zijn. Maar dat terzijde. Ik vond haar nogal overdreven. Ze was van mening dat je voor elk paard/ruiter een nieuw zadel moest aanschaffen. 2dehands was niks, net zoiets als gebruikte schoenen volgens haar. Dat vind ik weer een vergelijking van niks, ik koop echt geen schoenen van ruim 2 duizend euries. Voor een zadelcheck vroeg ze ook een vermogen.
Ik kan je wel zadelmaker Stoker uit Dronten aanraden. Praktisch, erg goed en niet duur.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:24

Bedoel je Astrid? http://www.horsefeelings.nl/html
Ik ken haar alleen van toen ze nog in Deurze woonde.
Tja, ik zou er in elk geval geen zadel door laten aanmeten, maar verder wijd ik er niet over uit.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:21

Sandra heeft mij een tijd terug ook naar haar doorverwezen, maar ik weet niet of ik er heen ga. Ik heb verder geen ervaringen met haar, dus daar kan ik niet over oordelen. Sandra heeft trouwens ook fouten gemaakt bij mij, dus ik weet ook niet of ik bij haar was gebleven als ze niet was gestopt. Ik heb wel contact met een docent van de zadelpasopleiding, die zowel Sandra als Astrid in de leer heeft gehad. Ik heb persoonlijk toch het meeste vertrouwen in haar (http://www.equireva.nl). Ze heeft zelf geen zadelmakerij, maar je kunt haar natuurlijk altijd een mailtje sturen wat ze voor je kan betekenen.