Iemand ervaring met Isabelle van Superhorse?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fanny_1988

Iemand ervaring met Isabelle van Superhorse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-10 14:41

Hallo allemaal,

Gisteren is bij mij Lilian geweest. Dit is een paardenmasseur. Zij kwam voor de 1e keer bij mijn paard. Ik had al het vermoedde dat hij ergens last van zou hebben. Hij heeft enorm veel spanning op zijn spieren en last van rugpijn. Zij legde het zadel erop om te kijken of de pijnpunten precies overeen zouden komen met de ligging van het zadel. Helaas klopte dit als een bus. Zij vertelde dat dit zadel niet paste op mn paard.

Zij vertelde dat Isabelle van Superhorse heel goed was. Ik heb meteen vandaag gebeld naar Superhorse voor een afspraak. Deze zal plaatsvinden 09-02. Ben zeer benieuwd! En zoals ze mijn verhaal aanhoorde, is ze bang dat ze mijn zadel niet aan kan passen. Dit wordt het 4e!! zadel binnen 4 1/2 jaar voor mn paard (1e zadel drunens ruiterhuis, paste totaal niet. 2e zadel heimolen; past wel op mn paard, maar niet bij mij, dus na 1/2 jaar ingeruild op mn huidige zadel, ook heimolen). Isabelle maakt ook een verslag van haar bezoek zodat ik hiermee naar de Heimolen kan. Hier heb ik nu mn huidige zadel 2 jaar geleden gekocht .Isabelle zei dat mijn zadel (Kieffer excellent) bij een volbloed (smal) paard aangemeten wordt. Dat is mijn paard niet, hij is breed en best gespierd. Ik heb dit zadel niet gekocht met de bedoeling om 2 jaar daarna weer een ander zadel de kopen. Dus hier ga ik dan verhaal halen als dit zadel volgens Isabelle totaal niet klopt.

Maar om op mn vraag terug te komen in het onderwerp, hebben jullie ervaring met Isabelle van Superhorse? Want ben er nu echt klaar mee, dit wordt dan het laatste zadel. De zadels hebben onderhand meer gekost als het paard.

Hoor graag jullie meningen. Bedankt!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 16:35

Dit is iets voor EA-GZ-Diensten.
Daarom van HAR-->EA.

Honanc

Re: Iemand ervaring met Isabelle van Superhorse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:29

ik heb positieve ervaringen met haar qua kunde. Ik denk dat ze heel goed weet waar ze het over heeft en ook heel goed de tijd neemt voor je paard en het juiste zadel aanmeet. Klantvriendelijk vind ik haar (Superhorse) echter niet, nazorg kost de hoofdprijs of als je naderhand toch een aanpassing nodig hebt betaal je wederom de hoofdprijs.

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 21:33

en een zadel aan laten meten bij daaleman???
heb ook een paard met bijzonder moeilijk schoft staan. zadel ligt perfect en vind de prijzen daar ook gewoon netjes. niet overdreven duur...

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 09:54

ubimone schreef:
en een zadel aan laten meten bij daaleman???
heb ook een paard met bijzonder moeilijk schoft staan. zadel ligt perfect en vind de prijzen daar ook gewoon netjes. niet overdreven duur...

Misschien ook een optie, maar eigenlijk ben ik in de eerste instantie niet echt van plan om voor een nieuw zadel te kiezen. Mocht het toch zover komen, dan kan ik deze optie natuurlijk ook open houden voor Daaleman.

Bedankt iedereen tot zover voor jullie reacties.

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:16

Ik heb geen ervaring met Isabelle, maar wel een supergoede met Daaleman! Je kunt bij hen ook tweedehands zadels op maat laten maken, ik zou zeker eens bellen, ze zijn super kundig!

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 12:34

Bij mij was het voor een nieuw zadel,
isabelle heeft eerst de bouw en bespiering van het paard bekeken, er vielen toen al een aantal zadels af.

droog gepast, vielen er al weer een aantal af, gepast met ruiter erop, vielen er alweer een paar af, daarna mocht ik met de paar zadels die overbleven pas gaan rijden om te proberen.
Na een aantal rondjes werd weer het hele zadel en ligging bekeken.

Ik ben zeer tevreden over haar kundigheid en ze heeft wel degelijk verstand waar ze mee bezig is.
(personeel in de winkel vind ik niet echt klantvriendelijk)

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-10 13:56

Bedankt iedereen. Ik heb inderdaad al meer gehoord dat de klantvriendelijkheid niet zo is..

Ik hoop 09-02 meer te weten te komen. Hopelijk gaat het meevallen met mn zadel. Ik hoop het in ieder geval! Bedankt voor alle reacties nogmaals.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:09

ik laat haar ook binnenkort komen,. ik had wel een duidelijke en goede uitleg in de winkel hoor ;) ze gingen meteen passen en meten voor mij zelf,. dan weten ze met wat voor zadel ze moet aan komen. dan passen ze ieder geval al voor mij, dan me paard nog :) vond de uitleg in de winkel (man) erg goed en duidelijk. dus ben benieuwd als isabelle komt ;)

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-10 13:53

just_kiki schreef:
ik laat haar ook binnenkort komen,. ik had wel een duidelijke en goede uitleg in de winkel hoor ;) ze gingen meteen passen en meten voor mij zelf,. dan weten ze met wat voor zadel ze moet aan komen. dan passen ze ieder geval al voor mij, dan me paard nog :) vond de uitleg in de winkel (man) erg goed en duidelijk. dus ben benieuwd als isabelle komt ;)

Ben benieuwd! Ik hoor het wel als ze bij jou is geweest, bij mij komt ze as dinsdag.

Gr Fanny

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:04

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 20:06

bij mij is Isabelle vandaag geweest en ik vind haar heel goed! ze weet waar ze het over heeft en neemt alle tijd. in de winkel kom ik niet vaak maar hoe het personeel daar is, heeft natuurlijk geen invloed op de kunde van Isabelle ;)

Fanny_1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 11:12

Halllo Allemaal,

Gister is bij mij Isabelle geweest en ze heeft het helemaal uitgelegd wat er iedere keer mis gaat bij mn paard. Het zadel blokkeerde alles. Ze heeft een tekening van zn rug/schoft gemaakt en alles goed uitgelegd met de bomen die ze bij had. Ze heeft ruim de tijd voor me genoemen, vanaf 14.00 tot 16.35! Dus dat is nogal wat! Maar de conclusie is dus een nieuwe zadel... Wel weer een ontzettend financiële tegenvaller, maar goed. Het is echt nodig. En al die dingen die ze mij vertelden vielen allemaal op zn plaats. Ook de manieren waarop mn paard af en toe wat verzet toont. Echt heel knap. En ze had mn huidige zadel niet gezien of ze kon precies aan zijn rug zien hoe het lag. Het nieuwe zadel wordt nu gemaakt voor mn paard en de levertijd is 6 weken. Tot die tijd krijg ik waarschijnlijk een leenzadel aangezien mijn zadel echt niet kan. Ze belt me er vandaag over terug. Mijn zadel ga ik verkopen. Het is een kieffer excellent Ulla Salzgeber - 17 / 17.5 inch, boommaat weet ik niet precies. Nog in zeer goede staat. Bijna zo goed als nieuw staat! Isabelle zei dat het een goed zadel is, alleen helaas niet geschikt voor mijn paard. Het is meer geschikt voor een ranker paard. Die van mij is te flink en heeft last van ingevallen schouders (artrofie), daardoor past het zadel niet. Dus mocht er iemand interesse alvast hebben, weet mij te vinden!