tweedehands zadel inruilen / inleveren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

2005

tweedehands zadel inruilen / inleveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 22:11

Ik heb nu al enige tijd twee tweedehands zadels te koop staan. Van mijn vraagprijs ben ik inmiddels al een beetje af, een goed bod mag ook, maar alsnog is het lastig om het zo te verkopen. Dus ik vroeg me af of je niet ergens gewoon tweedehands zadels kunt inleveren? Ik heb gehoord dat het bij Divoza kan, maar hoeveel geven ze gemiddeld terug, heeft iemand daar ervaring mee? Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar wel een eerlijk bedrag.
En anders andere winkels of sites waar je je tweedehands zadel kunt inleveren of makkelijk verkopen ;) .

DeSa

Re: tweedehands zadel inruilen / inleveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:12

Bij Drunensruiterhuis kun je het ook inruilen :)

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 22:14

Bij Drunensruiterhuis moet je dan toch ook een nieuw zadel kopen of niet? Ik bedoel echt dat ik ze ergens kan inleveren en verder niks hoef te kopen. Heb onderhand genoeg zadels :D .

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:15

dat kan idd bij divoza alleen krijg je er verdomd weinig voor terug daar

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:28

Bij Tweespan kan ook, weet niet of je dat kent maar ik heb geen flauw idee hoeveel je er daar voor krijgt ;)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:32

Bij drunensruiterhuis moet je inderdaad een nieuw zadel kopen.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:33

Ik geloof dat veel ruiterzaken wel ruilen, zowel tegen een ander 2e hands zadel als nieuw!
de prijs ligt er aan wat je inlevert en wat je weer meeneemt ;)

Natasja22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:37

Ik heb het ook een keer bij Divoza in Zoetermeer geprobeerd, maar vanwege te veel zadels kon je alleen inruilen als je een nieuw zadel kocht.
Weet niet of dit inmiddels alweer anders is maar toen kon je ze dus niet inruilen tegen geld.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 11:43

Ik was er al bang voor dat divoza er weinig voor zou geven. Een nieuw zadel wil ik niet aan beginnen, alleen een tweedehands kn wil ik over nadenken, maar degene die ik wil (wk 43) is ook amper te vinden :P .

Was er maar iets van een tweedehands zadel beurs ofzo :+ .

996880

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 20:27

Bij veel ruitershopas kun je wel zadels inleveren, ik denk zelf dat ze er niet super veel aan besteden omdat ze het zelf wel weer voor meer prijs willen verkopen, als het zadel een goed merk en staat heeft heb je sneller kans dat ze je zadel wel willen hebben, wat precies ze er voor willen geven weet ik niet hangt natuurlijk van het zadel af :)

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:45

geloof dat het bij de oxer ook kan.
Weet niet waar je woont?
Ben zelf laatst in aken geweest en die koopt ze ook op.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:47

Adressen gezocht om een zadel te verkopen.
HAR-->EA-GZ Diensten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 08:51

Wat voor zadel heb je dan?

Ik had een euroridin diamond, zeer goede staat, nog geen jaar oud, daar gaven ze bij divoza 500 voor. Ik heb het niet gedaan, maar zo krijg je misschien een beeld?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 20:13

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-10 21:04

Ik woon omgeving randstad en de ruitershop hier in de buurt is zo afzetterig met zadels in nemen. En dan moet je ook nog een nieuwe nemen natuurlijk.
Zadels die ik wegdoe staan ook in mijn onderschrift, fijne zadels, maar ze hebben geen naamsbekendheid zoals kieffer of stubben en dat is ook het probleem met verkopen.
@ denice: typ net dat het me meevalt, zie ik dat je zadel nog geen jaar oud was... En Euroriding is natuurlijk ook een gewild merk. Eigenlijk best weinig ja wat Divoza teruggeeft.