Ik ben mij aan het orienteren voor een stalling in de omgeving van Oosterwolde, mijn vriend woont daar en we willen daar straks gaan samen wonen. Ik heb dan een stalling nodig voor waarschijnlijk 2 merrie s. Dus kom maar op met de reactie s.
Dit hoort niet bij VSW maar bij EA-GZ-Diensten. Daarom een verplaatsing.
MiSzNiTa
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 22:36
Geen reacties?
joyce B
Geplaatst: 27-01-10 09:03
op marktplaats staat regelmatig een advertentie. Dus dat zou je in de gaten kunnen houden. Op dit moment zie ik hem niet staan. Je kunt zoeken op plaatsen zoals bijvoorbeeld: Oosterwolde, Donkerbroek, Haule, Haulerwijk, Veenhuizen, Makkinga, Elsloo, Appelscha. Dit zijn plaatsen op redelijke (fiets) afstand.
Nog ietsje verder maar ook vlak bij Oosterwolde, tussen Makkinga en Elsloo (rijafstand Drents Friese woud en met Binnenbak) De AOK Ranch http://www.aok-ranch.nl/
Voor prijs-kwaliteitsverhouding moet je gaan kijken.
AOK ranch vind ik vrij kleine stallen hebben voor grote paarden, maar daar tegenover staat dat ze gedurende het jaar echt heel veel buiten kunnen. Ook in de winter.
RCA Appelscha heeft geloof ik weer erg weinig weide/paddock ruimte. Dat ligt echt midden in het dorp Appelscha. wel vlak bij de ruiterroutes en paden van het DFW natuurlijk!
Ik heb die stallen even bekeken maar vind ze nogal erg prijzig, ik sta nu op een stal waar ik 150 euro betaal en dan ineen 250 te gaan betalen vind ik vrij veel.
joyce B
tja, in deze omgeving is 200 tot 250 euro voor een stal met binnenbak normaal.
Voor 125 tot 175 euro heb je een stal met alleen buitenbak. Daarvoor moet je dus op marktplaats kijken en in de gaten houden wanneer ze weer adverteren. Die in Haulerwijk is rond jouw prijsklasse als ik het me goed herinner? Die in Oosterwolde adverteerde voorheen steeds zonder prijs. Die had wel 4 bij 4 stallen geloof ik en hele jaar weidegang.
rommulus