ik ben al een aantal maanden bezig met het zoeken naar een goede stal in Apeldoorn of omstreken. Ik wil graag een paard kopen, maar eerst maar is een goede stal vinden..
Nu heb ik al heel veel gehad aan Bokt.nl. Maar de informatie die ik hier veelal vind over stallen is al wat verouderd. Daarom ben ik vandaag zelf bij stalling langsgegaan. (nogal een karwei: om 12:00 uur begonnen, 17:00 geeindigd en pas 3 stallingen gehad!
)Het valt niet mee!
Ik was blij verrast door Pothoven, erg mooie, nieuwe faciliteiten en heel goed onderhouden. Minpunt: geen bos in de buurt.
€275 per maand, 3 keer per dag krachtvoer en 2 keer per dag ruwvoer, pensionklanten hebben beschikking over een mooie binnenbak, excl weidegang. Schijnt dat weidegang € 140 per maand extra kost? (wow!)
Daarnaast was Levade in Wenum Wiesel een grote winnaar: heel klantvriendelijk, mooie uitrijmogelijkheden, € 300 per maand (incl 2 x kracht, 2 x ruw voer en weidegang, vrij gebruik binnen en buitenbak en longeercirkel).
Ook nog bij 't Hooiland geweest, die valt voor mij af..
Dan hebben we nog Klein 's Gravenmate in Wilp. € 255 per maand volgens insiders (klopt dat?) incl gebruik binnenbak, buitenbak, longeercirkel, 2 x per dag ruwvoer en 2 x per dag krachtvoer (volgens mij) en goede uitrijmogelijkheden naar Bussloo. Maar ik heb gehoord dat deze stalling al vol zit
jammer!!Dan las ik nog iets over Boesveld in Empe? Weet iemand hier meer van? Actuele prijzen en faciliteiten en of er nog ruimte is voor stalling van een paard?
Ben ik nog een goede stalling vergeten? (Met uitzondering van BuitenVaassen, slechte verhalen over gehoord).
Liefst met binnenbak, buitenbak en weidegang. En als het kan ook nog met een leuk bos in de buurt? (Veeleisend he?
)Alvast bedankt!
- Dilen
, even op MP kijken bij stalling en weidegang. In Wiesel , hele gebied rond Levade, zitten veel particulieren die een stalletje verhuren en echt niet voor zulke bedragen als je nu opnoemt. Bovendien kan je als je lid wordt van WWNA ook nog rijden in de Oranjehal, een hele grote binnenbak!
Ik zal is op marktplaats kijken!