Maneges in Enschede

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noon

Maneges in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-10 17:22

Ik weet niet of het hier goed staat, maar zo niet, sorry en dan hoor ik het wel.

Bij deze ben ik voor t zusje van een vriendin van mij op zoek naar een manege hier in de buurt-> Enschede.
Zelf heb ik het Roessingh in gedachten, omdat ik daar zelf ook heb leren rijden 14 jaar geleden. Maar omdat het al een tijd geleden is wil ik eerst vragen omdat reacties en suggesties voor alle maneges in Enschede. De maneges die ik zo zelf weet zijn dus het Roessingh, de Hoefslag en de Horstlinde. Wie kent er nog meer? En wat vinden jullie uit ervaringen? wat betreft de paarden, pony's, de instructeurs, prijzen en de rest eromheen.

Het meisje is ongeveer een jaar geleden begonnen, maar wegens omstandigheden is ze ruim een maand terug van haar vorige manege afgegaan (Gronau) en haar moeder en zus hebben niks met paarden en dus ook geen verstand van, vandaar dat ze mij gevraagt hebben te helpen. Waarop ik dus op zoek ben naar een geschikte manege voor haar...

Als het hier dan goed staat en jullie mij hiermee kunnen helpen, graag en alvast bedankt. ;)

Achterom

Re: Maneges in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:24

Ik denk dat je het beste gewoon weer eens bij alle maneges kunt gaan kijken :)
Ze hebben allemaal hun sterke punten.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:26

Ik heb iig hele slechte ervaringen bij de Hoefslag.
Mijn bijrijdpaard stond daar, ik ga verder niet in details praten.
Maar ik vond het zwaar abnormale mensen.

Ze zorgen zeer zeer goed voor hun dieren, daar is niets op aan te merken. Maar verder, ho maar. Mijn bijrijdpaard stond altijd in een vieze stal daar.
En wel meer achterlijke dingen.

Ik zou voor het Roessingh gaan, want ook bij Horstlinde vind ik het niet allemaal zo netjes eruit zien. Sommige pony's staan in zeer kleine stalletjes. En lopen vele uurtjes achter elkaar.

Verder is het natuurlijk jou keuze. Kijk rond en kijk waar jij je het beste bij voelt.

Revanches

Re: Maneges in Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 22:59

Dit is iets voor EA-GZ-Diensten.
Daarom van RUI-->EA.

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-10 15:05

Moderater bedankt ;)

En ik denk dat ik iid maar even ga kijken met de mensen bij alle 3 de maneges. ben wel beniewd en vind het zelf wel erg leuk dat de mensen die mij hebben leren rijden er nu nog steeds rondlopen