Ik en me zusje mogen 2 ponys. We zijn nu super druk opzoek naar een goedkope stal of weiland. Want als we die niet kunnen vinden dan gaat het niet door. Onze vraagprijs van de stal/weiland permaand is ongeveer 200,- voor de 2 ponys. Het gaat om een E pony. En een C pony.
Als de stal in de omgeving amersfoort ligt willen we alles zelf doen zoals mesten voeren. enz. Als de stal verder dan 10km ligt dan kunnen we niet zelf voeren maar wel mesten!
Ik hoop reactie's te krijgen.
Groetjes Lianne,
laantjuh66
Geplaatst: 18-01-10 18:34
€200,= voor de 2 pony's zal je geen stal of weiland voor kunnen vinden............ het is eerder rond de €400,= per maand wat je kwijt bent voor de 2 pony's ..................
200 voor 2 op alleen een land heb je ook neit veel aan, kan je amper rijden denk. en denk dat je 300 voor stalling uit moet trekken. dan kan je misschien nog wel iets vinden. waarom koop je anders niet samen 1 pony? kan je meer aan stallling uitgeven..
Nou jongens, ik huur anders een weiland van 5000m2 voor 25 euro. Tot voor kort huurde ik het hele stuk van een hectare ongeveer voor 50 euro per maand. En prachtige uitrijmogelijkheden, niet in Amersfoort en omgeving weliswaar.