Paardenmarkten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bolerotjee

Paardenmarkten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-10 13:52

Ik heb echt geen idee of het goed staat mijn excuus als dat niet zo is!.

2 week terug heb ik een advertentie geplaatst van mijn oude pony Amanda dankzij de lieve bokkers sanne(_Sannee) en jordy(Varington) ben ik er achter gekomen dat ze in meppel gestaan heeft en via meppel is ze de paardenmarkten op gegaan!

DUS nu ben ik vanplan om alle paardenmarkten in NL te doorzoeken.
en nu is mijn vraag van weten jullie een paardenmarkt in de buurt zeg het alstjeblieft want dan kan ik verder met mijn zoektocht naar amanda.

Alvast bedankt

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 00:19

geloof dat er nu zo goed als geen markten zijn, maar pas rond april ofzo weer??
( correct me if i'm wrong )

Tanja

Re: Paardenmarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 14:39

Paardenmarkten vezocht, hier is OV niet voor bedoeld dus ik verplaats je topic naar het juiste forum.

OV-->EA-GZ Diensten.

luvey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 15:16

Ik weet dat er een paardenmarkt in Utrecht is ( wekelijks )

maar weet dus niet of dit alleen in bepaalde seizoenen is of niet.

:)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:21

Als zij naar een markt gebracht is is de kans groot dat zij verkocht is naar een nieuwe baas, een andere handelaar of naar de slager. Nu is de kans klein haar op een paardenmarkt tegen te komen. Misschien een zoekertje plaatsen met foto en goede omschrijving van haar. Misschien staat zij bij een van de bokkers op stal of in de omgeving.
Succes met je zoektocht.

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 21:25

friesiszwart schreef:
Als zij naar een markt gebracht is is de kans groot dat zij verkocht is naar een nieuwe baas, een andere handelaar of naar de slager. Nu is de kans klein haar op een paardenmarkt tegen te komen. Misschien een zoekertje plaatsen met foto en goede omschrijving van haar. Misschien staat zij bij een van de bokkers op stal of in de omgeving.
Succes met je zoektocht.

slachterijen heb ik al afgebeld, maar een paard word niet zomaar geslacht dan moeten ze hoogstens oud zijn of een gebroken been hebben.

gentle1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 13:58

de paarden markt in utrecht is iedere maandag vanaf half 8, 8 uur bij de vee markt hallen in utrecht succes

Lott__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:24

bolerotjee schreef:
friesiszwart schreef:
Succes met je zoektocht.

slachterijen heb ik al afgebeld, maar een paard word niet zomaar geslacht dan moeten ze hoogstens oud zijn of een gebroken been hebben.

Niet. Als een paard niet verkocht word, en de slager doet een goed bot is 't paard zo weg.