600 euro?? Dan staat er hier volgende week al een! Denk eigenlijk dat dat veels te weinig is en je er minstens een 0 achter mag zetten. Maar ben benieuwd of iemand zo'n tent over de bak heen heeft. Ik zou een 20 40 kunnen hebben of een 15 30...dus hou dit topic even in de gaten. Denk dat je sowieso even bij de gemeente moet gaan navragen of het mag.Ik denk van niet n.l!
Voor 600 euro overkapte ik zelfs al mijn paddocks denk ik! Maar mocht iemand iets weten over de prijs en wat de vergunningen daarvoor zijn...ik wil dat wel weten.
http://www.kroftman.nl/duraline/ Deze site heeft ook overkappingen,maar je zit altijd aan een vergunning vast, helaas erg moeilijk te krijgen in Ned,zeker voor een particulier, wij zijn ook bezig geweest, maar krijgen het niet voor mekaar.
een tent? over je buitenbak? iemand een voorbeeld foto?
laantjuh66
Geplaatst: 19-01-10 12:44
Je moet er een vergunning hebben van de gemeente, maar weet dat er in Steenwijk een bedrijf zit( zie dat je uit drenthe komt maar tja dat is groot maar Steenwijk ligt dicht bij Meppel) http://www.polyned.nl/over_ons moet je daar eens informeren wat de kosten zijn hun hebben ook overkappingen voor tennisbanen,maar denk dat de gemeente niet erg moeilijk is het is een tijdelijk iets he en het staat niet vast, maar tja je buren kunnen ook tegen werken he dus veel suc6 ermee
Bravura
Geplaatst: 24-01-10 08:12
Ben hier ook wel benieuwd naar. Die laatste link was wel interessant maar ik denk dat zo'n overkapping, al is het tijdelijk, kapitalen kost.
Je kan ze ook huren...maar ook dat kost veel geld. Ik weet van jaren geleden dat er een manege in Zandvoort was die een noodstal moest hebben i.v.m nieuwbouw. Die had een tent staan, met stalen wanden en betaalde toendertijd al 5000 gulden per maand! ( nou ja de gemeente betaalde dat)
Bravura
Geplaatst: 24-01-10 21:25
Dan is met de trailer naar een binnenbak, of een paar maandjes in pension goedkoper en gemakkelijker.
Ja maar 4x op een dag heen en weer met de trailer is ook niet altijd even leuk vooral als je merrie's erbij hebt die niet altijd even makkelijk de trailer op gaan.
Daarbij 4 paarden in pension zetten is dan ook niet grappig meer aan stalgeld en je moet nog maar het geluk hebben hier in de buurt dat er 4 stallen vrij zijn
Maar met de links die zijn gegeven kan ik wat mee dank jullie wel