Goedkope stalschoenen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Goedkope stalschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:29

Weet iemand waar ik een beetje goedkope stalschoenen vandaan kan halen?

Ze hoeven niet mooi te zijn, alleen praktisch en moet er mee kunnen autorijden en ze moeten tegen een stootje kunnen.

En heeft iemand toevallig ervaring met deze?
http://horze.nl/product_info.php?products_id=38225&n=M1

Anoniem

Re: Goedkope stalschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:35

Ier schreef:
Weet iemand waar ik een beetje goedkope stalschoenen vandaan kan halen?

Ze hoeven niet mooi te zijn, alleen praktisch en moet er mee kunnen autorijden en ze moeten tegen een stootje kunnen.

En heeft iemand toevallig ervaring met deze?
http://horze.nl/product_info.php?products_id=38225&n=M1

Zoek je stalschoenen waarmee je ook kunt rijden? Zo ja, dan zijn die rubberen jodhpurs van HKM misschien wat voor je.
Ik heb er nu één paar versleten in drie, vier jaar. Iedere dag in modder, mest en rijden. En ze lopen erg lekker.
Kosten ong. 30 euro.
Voor stalschoenen waarmee je niet mee hoeft te rijden kun je naar een dumpwinkel gaan (bij ons is dat de OMAH-hal), dat zijn dan werkschoenen met metalen neus en die lopen erg lekker. Zijn niet gevoelig voor de mest en urine, dus zool laat niet los.

Edit zie nu dat de OMAH-hal voor jou ook te doen is, die zit in Gorredijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:37

Die van Epplejeck heb ik laatst gepast, maar stond hier gigantisch op naar binnen helaas.
Marktplaats heeft helaas niks wat een beetje hier in de buurt is (ivm passen).

Maar bedankt in ieder geval :)

Coby schreef:
Zoek je stalschoenen waarmee je ook kunt rijden? Zo ja, dan zijn die rubberen jodhpurs van HKM misschien wat voor je.
Ik heb er nu één paar versleten in drie, vier jaar. Iedere dag in modder, mest en rijden. En ze lopen erg lekker.
Kosten ong. 30 euro.
Voor stalschoenen waarmee je niet mee hoeft te rijden kun je naar een dumpwinkel gaan (bij ons is dat de OMAH-hal), dat zijn dan werkschoenen met metalen neus en die lopen erg lekker. Zijn niet gevoelig voor de mest en urine, dus zool laat niet los.

Nee ik hoef er niet mee te kunnen rijden. Een dumpwinkel is misschien wel een goed idee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:39

Ik weet niet of die echt legerboots tegen de urine kunnen.... Die werkschoenen van de OMAH-hal dus wel. Werkschoenen van de Welkoop (tenminste die goedkope) kunnen daar weer niet tegen. Dan laat geheid de zool los na een paar weken.

Tanja

Re: Goedkope stalschoenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:46

TS zoekt verkoop adressen.
RUI-->EA-GZ Diensten

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:22

Ik loop vrijwel altijd op wandelschoenen (van Hawks, bij de Makro in de aanbieding op dit moment) http://www.metro-mcc.nl/papernewsfolder ... /index.asp (zie pag 28-29) ik mest er dagelijks mee uit, geef er les mee en rij er af en toe mee paard. Ze zitten perfect en zijn betaalbaar (ca 35 euro)

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:08

hallo,
heb ze vorige week besteld en ze vallen wat klein, zal ze een maat groter bestellen als ik jou was. Ze lopen lekker, ik heb mijn zooltjes er uit gehaald omdat ze wat krap waren, desondanks prima warm. Ik vind die zooltjes ook te warm, gaan je voeten van zweten en worden je voeten weer koud... :P voor de bestelling moet je 20 euro bestellen, komen er 5 euro verz.kosten bij. Dan nog zijn ze goedkoop!

laantjuh66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 16:38

Mijn dochter zit de gehele dag in de paarden en het merk horze is van goede kwaliteit maar zie dat je in de noordoostpolder woont anders kijk eens op de site van http://www.piafferuitersport.nl/ deze zaak zit in de Kuinre of kijk eens bij www.ej.nl deze zit in drachten en zwolle ook niet duur en kwalitatief goed

Veel suc6