Ik ben op zoek naar een overnachtingsplaats vlakbij park de hoge veluwe (of in elk geval daar waar je van de paden af mag!). Er zitten wel een aantal voorwaarden aan: Ik wil uiteraard een paard mee. Voor hem bij voorkeur overnachting in de wei. Het mag op dezelfde plek zijn als waar ik overnacht, het mag ook vlakbij zijn, maar dan ook wel echt vlakbij. Dus echt dat je er zo eventjes langs loopt.
Dan voor mezelf. Geen tent, ik kan niet meer op een luchtbed slapen. Daarnaast wil ik 's avonds graag gewoon zelf mijn eten koken, dus B&B valt ook af. Dus iets in de zin van een trekkershut, bungalow of appartement. Ik ben maar alleen, dus hoef geen groepsaccomodatie oid. Wel wil ik graag een kamer voor mezelf, met andere op 1 kamer slapen word hem ook niet.
Nou ja, al met al een behoorlijke lijst met wensen, en dan wil ik het ook nog een beetje betaalbaar houden (gaat lastig worden, ik weet het, maar proberen kan altijd). Stal Mansour heb ik gevonden, maar ik vind hem, zeker qua kosten voor het paard, vrij prijzig. Daarnaast moet je daar per sé op vrijdag komen, en ik betwijfel of ik op vrijdag vervoer kan regelen. Het is zeker een optie, maar ik wil nog even verder kijken.
Ik heb al heel wat adressen gehad en bekeken, google heeft zich al suf gezocht, mijn campinggids en Vekabo gids vallen ook al bijna uit elkaar, en nog kan ik het niet vinden.....
Wie o wie kan mij helpen?