Ervaringen met webwinkel Hipponet.be?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaspar

Ervaringen met webwinkel Hipponet.be?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 21:13

Ik wil wat Mattes westernspulletjes bestellen en ben uiteindelijk terecht gekomen bij Hipponet.be.
Hoe zijn de ervaingen met deze webshop? Je moet namelijk vooruit betalen en er zit een levertijd van ca. 3 weken op het spul.

Ik heb deze winkel nu al diverse keren een mail en bericht gestuurd met enkele vragen over bepaalde producten, maar tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Gaan ze hier altijd zo met vragen/ bestellingen/ klanten om of heb ik gewoon pech zeg maar?
Ik vind het om deze reden ook een vrij groot risico om zomaar een hoop geld aan een winkel over te maken.

Welke webwinkel in NL en BE verkoopt ook het Mattes westernspul?
Want ik wil graag snel gaan bestellen, heb het begin februari nodig namelijk en zo schiet het niet echt op.

Popstra

Re: Ervaringen met webwinkel Hipponet.be?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:28

Ik heb al heel wat keren bij hipponet besteld (mattes artikelen) en ben altijd erg tevreden. De artikelen worden op maat besteld en op de kleur die je kiest (kleur pad, kleur bont enz) en moet dus nog gemaakt worden vandaar de levertijd! Als er iets niet geleverd kan worden of anders loopt word je telefonisch op de hoogte gebracht.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 22:53

Dat klinkt positief.

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 09:32

Hier ook een positieve ervaring hoor, ik bestelde een singel (Mattes) via hun website....week later krijg ik bericht dat deze klaar ligt voor verzending ;) .....of ik misschien al had betaald. Kreeg keurig reactie via mail etc en had een paar dagen later de singel in huis.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:10

Alleen maar positieve ervaringen mee!
Idd, soms wordt de mail pas laat beantwoord, maar je kan misschien ook foxy80 (denk toch dat dat de boktnaam is) contacteren. Zij is diegene van hipponet.be

Héééél tevreden over de klantenservice. Al een aantal dingen bij besteld,en ze is het zelfs tot bij mij komen brengen :-)! (woon heel dicht in de buurt)
Laatst bijgewerkt door alyel op 13-01-10 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 10:10

PB foxy80 eens. Zij is van Hipponet en meestal gewoon heel netjes met antwoorden.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 10:44

Ik heb inmiddels via Bokt contact met Hipponet (Foxy80) gehad en een heel goed antwoord op mijn vraag gehad.
Gezien de erg positieve reacties ga ik nu mijn spulletjes bij Hipponet bestellen.
Bedankt allemaal voor de reacties

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 13:18

Ik ben super blij met alle lovende reacties!
Helaas (en ik weet nog altijd niet hoe) zijn Kaspar haar mails niet bij mij aangekomen.
Gelukkig is bokt er nog!
En ja, mailen is soms wat langzamer aangezien ik alleen 's avonds mijn mailbox kan nakijken, na het rijden van mijn eigen paard. Gelukkig kan ik overdag op mijn werk wel op bokt, en dus sneller info leveren.
Allemaal veel rijplezier gewenst met jullie Mattes producten!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:50

WN AM >> EA GZ diensten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 01:06

Ik heb hele goede ervaring met hipponet, volgens mij heb ik het hier met foxy via bokt geregeld, omdat ik een model wilde die niet op de website stond.